Pagina 1 van 1

Winkelervaring en interactieve winkeletalages

Geplaatst: 11 okt 2016 09:34
door romyjealisa
Hallo,

Mijn naam is Romy en momenteel volg ik de minor Fashion in Marketing and Retail. Deze minor is een onderdeel van mijn afstudeerjaar van de studie Fashion & Branding aan het Amsterdam Fashion Institute.

Ik ben op zoek naar 80 respondenten die hun visie willen delen over het volgende:
Retailers in de mode industrie ontwikkelen nieuwe technologieën om de algemene winkelervaring te verbeteren. Ondanks dat de innovaties in volle gang zijn, is er nog maar weinig kennis over hoe consumenten over deze nieuwe technologieën denken.

Het doel van dit onderzoek is om meer inzicht in te krijgen in uw consumentengedrag en ervaringen. Deelname is anoniem en zal maar 8 minuten duren. De enquête word in het Engels afgenomen en is te vinden via de volgende link:
https://nl.surveymonkey.com/r/CXHFH6S

Bij voorbaat dank voor uw deelname.

Met vriendelijke groet,

Romy

Re: Winkelervaring en interactieve winkeletalages

Geplaatst: 12 okt 2016 14:54
door stofzuigertje
Door de Engelse vragen sluit je laag geletterden en ook vele ouderen uit.
Ook de nieuwe Nederlanders die net hun inburgeringscursus haalde en perfect Frans spraken zoals mijn Marokkaanse buren, alleen scheld woorden weten ze helaas maar vooral Nederlands, Frans en het hier plaatselijke dialect en die kunnen dus ook niet mee doen.

Door Engels sluit je groep uit dus is het niet geloofwaardig onderzoek want iedereen koopt wel eens iets duurdere kleding dan Zeeman of Action...!

Re: Winkelervaring en interactieve winkeletalages

Geplaatst: 12 okt 2016 19:23
door gemist
Zelfs ik zie dat je niet begrepen hebt waar de enquete over ging. Dan kun je dat beter melden dan zo'n vreemde reaktie te posten.
Ingevuld.