Winkelervaring en interactieve winkeletalages
Geplaatst: 11 okt 2016 09:34
Hallo,
Mijn naam is Romy en momenteel volg ik de minor Fashion in Marketing and Retail. Deze minor is een onderdeel van mijn afstudeerjaar van de studie Fashion & Branding aan het Amsterdam Fashion Institute.
Ik ben op zoek naar 80 respondenten die hun visie willen delen over het volgende:
Retailers in de mode industrie ontwikkelen nieuwe technologieën om de algemene winkelervaring te verbeteren. Ondanks dat de innovaties in volle gang zijn, is er nog maar weinig kennis over hoe consumenten over deze nieuwe technologieën denken.
Het doel van dit onderzoek is om meer inzicht in te krijgen in uw consumentengedrag en ervaringen. Deelname is anoniem en zal maar 8 minuten duren. De enquête word in het Engels afgenomen en is te vinden via de volgende link:
https://nl.surveymonkey.com/r/CXHFH6S
Bij voorbaat dank voor uw deelname.
Met vriendelijke groet,
Romy
Mijn naam is Romy en momenteel volg ik de minor Fashion in Marketing and Retail. Deze minor is een onderdeel van mijn afstudeerjaar van de studie Fashion & Branding aan het Amsterdam Fashion Institute.
Ik ben op zoek naar 80 respondenten die hun visie willen delen over het volgende:
Retailers in de mode industrie ontwikkelen nieuwe technologieën om de algemene winkelervaring te verbeteren. Ondanks dat de innovaties in volle gang zijn, is er nog maar weinig kennis over hoe consumenten over deze nieuwe technologieën denken.
Het doel van dit onderzoek is om meer inzicht in te krijgen in uw consumentengedrag en ervaringen. Deelname is anoniem en zal maar 8 minuten duren. De enquête word in het Engels afgenomen en is te vinden via de volgende link:
https://nl.surveymonkey.com/r/CXHFH6S
Bij voorbaat dank voor uw deelname.
Met vriendelijke groet,
Romy