Slechte communicatie over wegblijven spoedloodgieter Verant
Geplaatst: 23 okt 2016 11:01
Op zaterdagochtend hadden wij een vreemde ervaring bij het toilet bezoek, er stond water in de lamp. Na verwijderen van de lamp bleek er water op de gipsplaten van het plaffond te staan. Waarschijnlijk afkomstig van een lekkage in de afvoer van onze bovenburen.
Bij het googelen op 'loodgieter Leidschendam' staat loodgieter Verant uit Leiden direct bovenaan. Ze presenteren zichzelf als spoedloodgieter met 24 uurs service. En inderdaad bij het bellen om 10 uur 's ochtends kreeg ik direct een vriendelijke medewerker van Verant aan de telefoon. Er was niet direct een loodgieter beschikbaar maar tussen 14u en 16u zou er iemand langs komen. Zowel wij als de bovenburen zeiden onze afspraken van de dag af en bleven wachten.
Om 16u was er nog niemand en pleegde ik het eerste telefoontje, de planner aan de telefoon wist niet waar de loodgieter was maar zou hem bellen en dan een verwachtte aankomsttijd terugkoppelen. Om 16.45 was er nog geen loodgieter en geen terugkoppeling van Verant, dus weer gebeld. Ze hadden de loodgieter nog niet kunnen bereiken. Om 17.15u weer gebeld en deze keer bleek dat al hun personeel bij een gaslek was en dat er niemand beschikbaar was om naar ons toe te komen. We moesten maar een andere loodgieter bellen. Op mijn antwoord dat het na een dag wachten aan Verant was om voor een vervanger te zorgen kreeg ik te horen dit lastig zou worden op zaterdagavond en dat het sowieso niet hun probleem was.
Ik kan begrip opbrengen dat het voor loodgieters lastig is om personeel te mobiliseren in het weekend. Evenals dat ik begrijp dat een gaslek meer spoed heeft dan een lekkage. Desondanks is communicatie in spoedgevallen het aller belangrijkste en die is er van de kant van Verant uit Leiden simpelweg niet geweest. Bij deze dus een waarschuwing om geen spoedeisende opdrachten bij Verant neer te leggen.
Bij het googelen op 'loodgieter Leidschendam' staat loodgieter Verant uit Leiden direct bovenaan. Ze presenteren zichzelf als spoedloodgieter met 24 uurs service. En inderdaad bij het bellen om 10 uur 's ochtends kreeg ik direct een vriendelijke medewerker van Verant aan de telefoon. Er was niet direct een loodgieter beschikbaar maar tussen 14u en 16u zou er iemand langs komen. Zowel wij als de bovenburen zeiden onze afspraken van de dag af en bleven wachten.
Om 16u was er nog niemand en pleegde ik het eerste telefoontje, de planner aan de telefoon wist niet waar de loodgieter was maar zou hem bellen en dan een verwachtte aankomsttijd terugkoppelen. Om 16.45 was er nog geen loodgieter en geen terugkoppeling van Verant, dus weer gebeld. Ze hadden de loodgieter nog niet kunnen bereiken. Om 17.15u weer gebeld en deze keer bleek dat al hun personeel bij een gaslek was en dat er niemand beschikbaar was om naar ons toe te komen. We moesten maar een andere loodgieter bellen. Op mijn antwoord dat het na een dag wachten aan Verant was om voor een vervanger te zorgen kreeg ik te horen dit lastig zou worden op zaterdagavond en dat het sowieso niet hun probleem was.
Ik kan begrip opbrengen dat het voor loodgieters lastig is om personeel te mobiliseren in het weekend. Evenals dat ik begrijp dat een gaslek meer spoed heeft dan een lekkage. Desondanks is communicatie in spoedgevallen het aller belangrijkste en die is er van de kant van Verant uit Leiden simpelweg niet geweest. Bij deze dus een waarschuwing om geen spoedeisende opdrachten bij Verant neer te leggen.