Getouwtrek met Chateau d'Ax over bestelde meubels
Geplaatst: 23 okt 2016 13:14
Goededag Rader team en lezers,
Na een langen zoektocht en veel wikken en wegen hebben een Hoekbank met Elektrischen relax deel, zes kamer stoelen en eetkamer tafel bestelt.
Drie langen maanden wachten werden onze meubels op 6 april geleverd.
Bank werdt uit gepakt en we waren blij tot dat we zagen dat de bank bij het Elektrischen Relax gedeeld schot en scheef is.
Maar ook den rest van de hoek bank was behoorlijk uitmodel.
Het tafel blad niet goe gezaagd is en op een uit einden splinters vertoont.
Kan natuurlijk gebeuren, dus we maken direkt een klachten bon aan en mailen die zelfde dag nog foto's aan Servicedienst van Chateau D'ax gemailt.
zo een twee a drie weken later komt een Meubelmaker die een poging tot reparatie zou moeten doen. hij melden bij binnen komst dat is niet te repareren, dus de meubelmaker maakt weer een service rapport op met zijn bevindingen en mededeling is niet te repareren.
Weer twee a drei weken wachten kregen de Mededing dat het deel uit maakt van het Italiaanse design (zie foto).
Hier op hebben we bezwaar ingediend en geeist dat de bank naar de fabrikant terug moet voor reparatie of het liefst ruil van de bank.
Met veel weerstand van de Servicedienst van Chateau D’ax is de bak worden op gehaald.
aan het meubel transport bedrijf gevraagd of ze een vervanger zit meubel mee hadden.
Nee was het antwoord, het meubel transport bedrijf vondt het wel een vreemde aktie.
Weer met een Servicedienst van Chateau D'ax gemailt na het weekend gebeld. Het antwoordt was dat was mijn probleem en niet dat van de Servicedienst Chateau D’ax.
Oke, vrij heftige discussie aan de telefoon gehadt maar je wordt als gek versleten als je met de Servicedienst van Chateau D’ax.
Drie maanden later bellen we maar weer naar de servicedienst van Chateau D’ax.
Uw bank welke bank de nieuwe medewerk van de servicedienst van Chateau D'ax deed zich veel moeite en belde ons binnen een uur terug met de mededeling uw bank is terug en niet te vergeten er lag ook nog een tafel blad voor ons klaar sind een maand of twee. (waren we bijna vergeten na drei manden.)
Twee dagen na het telefoon gesprek werd de bank door een meubel transporteur geleverd en het blad nieuwe gemonteerd.
Tot onze verrassing was de bank niet gerepareerd wil zwijgen van een nieuwe bank of Elektrischen Relax gedeelte. Dus weer een bezwaar gemaakt direkt bij levering de meubeltransporteur heeft den klant op genomen, wij heb de klant direkt aan de leidingen geven server medewerk door gemailt.
Dinsdag kregen we het bericht dat er een meubelmaker moest komen om de klant te komen beoordelen? Klacht was toch duidelijk, ja maar het is een procederen die gevolgen moet worden.
Oke twee weken latere komt een meubelmaker kijken die delde ons mede dat hij de scheef staand aan het Elektrischen gedeelte niet kan regeren maar ook dan het geheel frame (elektrischen relax) van de bank scheef en de rest ook niet zo goed is.
Daar bij hebben we jammer genoeg een klant moeten toevoegen onze ijzeren poten van de eetkamer tafel zijn gaan roesten ook op genomen maar goed.
nu hebben twee weken geleden van de hoofd servicedienst Chateau D'ax de mededeling gekregen dat ze met de fabriek Chateau D'ax zelf gaan overleggen of het mogelijk is dat we bank wordt geruild.
Heir op heb ik een formele email gestuurd met de formele eis dat als er binnen 14 dagen geen ruil van de bank plaats vind dat ik de gehele order annuleer en dat ik mijn aankoop bedrag terug wil met 10% schade vergoeding.
op de email heb ik geen antwoordt gekregen!.
Deze week werdt ons dan wel schriftelijk medegedeeld dat de fabriek geen verder actie wil ondernemen. En dat we dit zo maar moeten accepteren.
Direkt gemailt dat we niet akkoord gaan en dat ik van Chateau D'ax directie Nederland als ook van den Servicedienst een oplossing graag zou willen ontvangen.
Voor ons was nog altijd acceptabel geweest al we een nieuwe bank habben gekregen maar nu wil ik alles annuleren en ons geld terug hebben. om dat Chateau D'ax van ons al drie keer een de kans tot herstel heeft gekregen.
Beste RADER team wat nu en hoe verder Vooral omdat servicedienst Chateau D'ax ons verwijst naar een DMG groep en ik weet nu werkelijk niet wat die er mee te doen hebben?
"Bemerkung: Ich leide an Dyslexie, wodurch Sie Fehler in meiner Rechtschreibung finden werden.
Leider kann ich diese Fehler nicht selbst entdecken und ich bitte daher um Ihr Verständnis."
Na een langen zoektocht en veel wikken en wegen hebben een Hoekbank met Elektrischen relax deel, zes kamer stoelen en eetkamer tafel bestelt.
Drie langen maanden wachten werden onze meubels op 6 april geleverd.
Bank werdt uit gepakt en we waren blij tot dat we zagen dat de bank bij het Elektrischen Relax gedeeld schot en scheef is.
Maar ook den rest van de hoek bank was behoorlijk uitmodel.
Het tafel blad niet goe gezaagd is en op een uit einden splinters vertoont.
Kan natuurlijk gebeuren, dus we maken direkt een klachten bon aan en mailen die zelfde dag nog foto's aan Servicedienst van Chateau D'ax gemailt.
zo een twee a drie weken later komt een Meubelmaker die een poging tot reparatie zou moeten doen. hij melden bij binnen komst dat is niet te repareren, dus de meubelmaker maakt weer een service rapport op met zijn bevindingen en mededeling is niet te repareren.
Weer twee a drei weken wachten kregen de Mededing dat het deel uit maakt van het Italiaanse design (zie foto).
Hier op hebben we bezwaar ingediend en geeist dat de bank naar de fabrikant terug moet voor reparatie of het liefst ruil van de bank.
Met veel weerstand van de Servicedienst van Chateau D’ax is de bak worden op gehaald.
aan het meubel transport bedrijf gevraagd of ze een vervanger zit meubel mee hadden.
Nee was het antwoord, het meubel transport bedrijf vondt het wel een vreemde aktie.
Weer met een Servicedienst van Chateau D'ax gemailt na het weekend gebeld. Het antwoordt was dat was mijn probleem en niet dat van de Servicedienst Chateau D’ax.
Oke, vrij heftige discussie aan de telefoon gehadt maar je wordt als gek versleten als je met de Servicedienst van Chateau D’ax.
Drie maanden later bellen we maar weer naar de servicedienst van Chateau D’ax.
Uw bank welke bank de nieuwe medewerk van de servicedienst van Chateau D'ax deed zich veel moeite en belde ons binnen een uur terug met de mededeling uw bank is terug en niet te vergeten er lag ook nog een tafel blad voor ons klaar sind een maand of twee. (waren we bijna vergeten na drei manden.)
Twee dagen na het telefoon gesprek werd de bank door een meubel transporteur geleverd en het blad nieuwe gemonteerd.
Tot onze verrassing was de bank niet gerepareerd wil zwijgen van een nieuwe bank of Elektrischen Relax gedeelte. Dus weer een bezwaar gemaakt direkt bij levering de meubeltransporteur heeft den klant op genomen, wij heb de klant direkt aan de leidingen geven server medewerk door gemailt.
Dinsdag kregen we het bericht dat er een meubelmaker moest komen om de klant te komen beoordelen? Klacht was toch duidelijk, ja maar het is een procederen die gevolgen moet worden.
Oke twee weken latere komt een meubelmaker kijken die delde ons mede dat hij de scheef staand aan het Elektrischen gedeelte niet kan regeren maar ook dan het geheel frame (elektrischen relax) van de bank scheef en de rest ook niet zo goed is.
Daar bij hebben we jammer genoeg een klant moeten toevoegen onze ijzeren poten van de eetkamer tafel zijn gaan roesten ook op genomen maar goed.
nu hebben twee weken geleden van de hoofd servicedienst Chateau D'ax de mededeling gekregen dat ze met de fabriek Chateau D'ax zelf gaan overleggen of het mogelijk is dat we bank wordt geruild.
Heir op heb ik een formele email gestuurd met de formele eis dat als er binnen 14 dagen geen ruil van de bank plaats vind dat ik de gehele order annuleer en dat ik mijn aankoop bedrag terug wil met 10% schade vergoeding.
op de email heb ik geen antwoordt gekregen!.
Deze week werdt ons dan wel schriftelijk medegedeeld dat de fabriek geen verder actie wil ondernemen. En dat we dit zo maar moeten accepteren.
Direkt gemailt dat we niet akkoord gaan en dat ik van Chateau D'ax directie Nederland als ook van den Servicedienst een oplossing graag zou willen ontvangen.
Voor ons was nog altijd acceptabel geweest al we een nieuwe bank habben gekregen maar nu wil ik alles annuleren en ons geld terug hebben. om dat Chateau D'ax van ons al drie keer een de kans tot herstel heeft gekregen.
Beste RADER team wat nu en hoe verder Vooral omdat servicedienst Chateau D'ax ons verwijst naar een DMG groep en ik weet nu werkelijk niet wat die er mee te doen hebben?
"Bemerkung: Ich leide an Dyslexie, wodurch Sie Fehler in meiner Rechtschreibung finden werden.
Leider kann ich diese Fehler nicht selbst entdecken und ich bitte daher um Ihr Verständnis."