na heel veel goede ervaringen nu probleem proassist
Geplaatst: 24 okt 2016 14:17
Ik heb sinds augustus 2012 een verzekering bij Proassist te Tiel.
Tot afgelopen september ondanks alle spookverhalen die je leest op internet altijd goede service gehad en weinig problemen.
Communicatie met Proassist verliep niet altijd even soepel, maar reparaties of vervanging ging altijd goed.
Nu heb ik rond 16 september mijn HTC m8s ter reparatie aangeboden in verband met accu problemen. Krijg ik hem 3 oktober terug met verkeerde software. Ik had een originele simlockvrije HTC versie en kreeg hem terug met vodafone software en simlock!
Omdat ik een sim only abbo heb van KPN kon ik niets met het toestel. Dezelfde dag is hij weer op gehaald door Proassist met de melding dat hij zo snel mogelijk terug gezet gaat worden naar origineel HTC.
Sindsdien is Proassist telefonisch onbereikbaar, krijg ik automatisch gegenereerde emails dat het allemaal wat langer duurt en heb ik in totaal drie en een half uur in de wacht gestaan zonder iemand te spreken.
Ik heb nu wel een redelijk leentoestel, maar inferieur aan wat ik had, en wil nu wel eens weten wat er gaat gebeuren.
Wie kan mij vertellen wat mijn rechten zijn, en waar ik ze kan halen?
En weet iemand wat er aan de hand is bij Proassist?, lees dat ze 600.000 boete hebben gekregen en dat ze nu Brand New Service gaan heten. Wat zijn de gevolgen voor mij als klant?
Tot afgelopen september ondanks alle spookverhalen die je leest op internet altijd goede service gehad en weinig problemen.
Communicatie met Proassist verliep niet altijd even soepel, maar reparaties of vervanging ging altijd goed.
Nu heb ik rond 16 september mijn HTC m8s ter reparatie aangeboden in verband met accu problemen. Krijg ik hem 3 oktober terug met verkeerde software. Ik had een originele simlockvrije HTC versie en kreeg hem terug met vodafone software en simlock!
Omdat ik een sim only abbo heb van KPN kon ik niets met het toestel. Dezelfde dag is hij weer op gehaald door Proassist met de melding dat hij zo snel mogelijk terug gezet gaat worden naar origineel HTC.
Sindsdien is Proassist telefonisch onbereikbaar, krijg ik automatisch gegenereerde emails dat het allemaal wat langer duurt en heb ik in totaal drie en een half uur in de wacht gestaan zonder iemand te spreken.
Ik heb nu wel een redelijk leentoestel, maar inferieur aan wat ik had, en wil nu wel eens weten wat er gaat gebeuren.
Wie kan mij vertellen wat mijn rechten zijn, en waar ik ze kan halen?
En weet iemand wat er aan de hand is bij Proassist?, lees dat ze 600.000 boete hebben gekregen en dat ze nu Brand New Service gaan heten. Wat zijn de gevolgen voor mij als klant?