Pagina 1 van 1

Horizon mediabox verkeerde keuze.??

Geplaatst: 31 okt 2016 18:14
door nico557
Ik ben al vanaf 21 september bezig om de Horizon box volledig werkend te krijgen, bij de installatie foutcode 1060 (niet geactiveerd door Ziggo )contact opgenomen met de klantenservice activatie was automatisch mislukt, moest handmatig gedaan worden door een techneut van Ziggo,op 1 oktober was de Horizon box geactiveerd, kreeg toen de foutmelding 8075 deze code houd in dat je een abonnement moet afsluiten voor My prime en replay tv terwijl dit in je pakket zit, klantenservice gebeld ze zouden het binnen 3 dagen in orde maken, na 3 dagen nog steeds dezelfde melding, weer gebeld kreeg weer hetzelfde verhaaltje te horen dat het na 3 dagen in orde zou zijn, tot op heden nog steeds de foutcode 8075 dus nog steeds niets opgelost. Zo wordt je aan het lijntje gehouden door Ziggo.Het blijkt nu ook dat oude en nieuwe klanten van Ziggo een slecht werkende Horizon box hebben.JaJa Ziggo lost het wel op alleen de vraag is wanneer.

Re: Horizon mediabox verkeerde keuze.??

Geplaatst: 31 okt 2016 18:25
door berndv
ik heb het idee dat de service er sinds de fusie niet beter op geworden is. Als ik u was zou ik toch echt een keer overstappen, en dan bij voorkeur niet naar kpn.

viewtopic.php?f=68&t=141217&p
viewtopic.php?f=24&t=164193&p
viewtopic.php?f=24&t=164263&p
Best leuk al die waarschuwingen en topics, gewoon zo snel mogelijk een andere aanbieden zoeken.

Re: Horizon mediabox verkeerde keuze.??

Geplaatst: 31 okt 2016 18:39
door Quark
Heb nu een tijdje de Horizon box en sinds kort de kleinere boven. In het begin ook problemen gehad, het is een box die bij de fusie van UPC is overgenomen. Maar sinds een half jaar zonder problemen. ( even afkloppen)

Mij oudste zoon zit bij KPN en de jongste bij Tele 2. Qua storingen vergeleken met Ziggo is het lood om oud ijzer ( dus vergelijkbaar)

Re: Horizon mediabox verkeerde keuze.??

Geplaatst: 31 okt 2016 19:05
door GJvdZ
berndv schreef:ik heb het idee dat de service er sinds de fusie niet beter op geworden is. Als ik u was zou ik toch echt een keer overstappen, en dan bij voorkeur niet naar kpn.

viewtopic.php?f=68&t=141217&p
viewtopic.php?f=24&t=164193&p
viewtopic.php?f=24&t=164263&p
Best leuk al die waarschuwingen en topics, gewoon zo snel mogelijk een andere aanbieden zoeken.
Niet naar Ziggo, niet naar KPN, niet naar Tele2, niet naar Telfort, niet naar Vodafone.... Alles is kl*** en toch zijn we zo'n beetje allemaal continu online en hangen we halve dagen voor de TV.... Hoe kan dat dan als het allemaal zo slecht is?

Re: Horizon mediabox verkeerde keuze.??

Geplaatst: 31 okt 2016 19:14
door atesli
Heb pas de horizon box en ben tevreden. Heb altijd boxen van UPC gehad maar die ging pas kapot.
Toen de horizon box genomen en aan laten sluiten door een monteur. (gratis)
En de monteur pas weg laten gaan als alles werkt.
Hij werkt bij mij prima en ben erg erg tevreden mee.
Succes!

Re: Horizon mediabox verkeerde keuze.??

Geplaatst: 31 okt 2016 19:41
door Quark
Voordeel van de Horizon box is dat je hem huurt, dus kapot komt er een nieuwe

Re: Horizon mediabox verkeerde keuze.??

Geplaatst: 31 okt 2016 21:21
door nico557
Ga maar eens naar de Ziggo community, dan lees je wel hoeveel klachten er over de Horizon box zijn.

Re: Horizon mediabox verkeerde keuze.??

Geplaatst: 31 okt 2016 21:26
door bprosman
Ga maar eens naar de Ziggo community, dan lees je wel hoeveel klachten er over de Horizon box zijn.
Misschien is die site daar ook wel voor ;-) Net als deze.
Als tevreden Ziggo/Horizon gebruiker heb ik nooit de behoefte gehad dat daar te posten.
Enige nadeel is dat het geluid harder / zachter niet werkt op mijn TV, met de Horizon AB, voor de rest geen problemen.

Re: Horizon mediabox verkeerde keuze.??

Geplaatst: 01 nov 2016 08:31
door sjohie
nico557 schreef:Ga maar eens naar de Ziggo community, dan lees je wel hoeveel klachten er over de Horizon box zijn.
Tsja, ik ben al 16 jaar tevreden @Home, en nu Ziggo, klant. Maar ik klim niet 1x per jaar in de digitale pen om dat te zeggen.

Re: Horizon mediabox verkeerde keuze.??

Geplaatst: 01 nov 2016 09:42
door nico557
Ik zie het al,Ziggo medewerkers die hier op reageren.

Re: Horizon mediabox verkeerde keuze.??

Geplaatst: 01 nov 2016 09:47
door bprosman
Hahaha... als ik je nu een scan van mijn loonstrook stuur bied je hier dan in het openbaar je welgemeende excuses aan voor zo'n stomme vooringenomen opmerking ?

Re: Horizon mediabox verkeerde keuze.??

Geplaatst: 01 nov 2016 09:53
door nico557
Ja is goed,stuur maar op.Ik neem aan dat deze site bedoeld is om je klachten te vermelden en niet om er positief op te reageren dat Ziggo zo'n geweldig bedrijf is.

Re: Horizon mediabox verkeerde keuze.??

Geplaatst: 01 nov 2016 10:05
door bprosman
Geef maar een e-mail adres (eventueel via PB). Deze site is er in ieder geval NIET voor om iedereen die een positieve of andere mening heeft dan een TS (jij in dit geval) te beschuldigen dat ze dan wel voor die firma zullen werken, want daar heb je OOK een abonnement op (zie ook Hollandse nieuwe topic), dat soort opmerkingen komen me inmiddels mn strot uit.

Re: Horizon mediabox verkeerde keuze.??

Geplaatst: 01 nov 2016 10:29
door nico557
Je bent ook snel van slag, enkel met de opmerking dat je wel voor Ziggo zou werken.Maar ja wie de schoen past trekken hem aan.

Re: Horizon mediabox verkeerde keuze.??

Geplaatst: 01 nov 2016 10:45
door bprosman
Zo snel van slag ben ik niet , maar in de afgelopen 5 jaar komen dat soort opmerkingen regelmatig voorbij.
Maar ja wie de schoen past trekken hem aan.
Ach ja, wel een ongefundeerde beschuldiging uiten naar mensen hier maar dan niet de b*llen hebben excuses te maken als je er naast zit.

Re: Horizon mediabox verkeerde keuze.??

Geplaatst: 01 nov 2016 11:36
door Dirkie
nico557 schreef:Ik zie het al,Ziggo medewerkers die hier op reageren.
En weer een doodgeslagen discussie. Als TS niet de juiste antwoorden krijgt in zijn ogen dan werkt iedereen ineens bij Ziggo. Als dat zo zou zijn dan hebben de meeste mensen hier heel veel banen en daarmee dus een riant inkomen en zeker geen tijd meer om te reageren op dit soort fora.
Maar er zijn ook positieve zaken. TS wordt 'aan het lijntje gehouden' dus de telefoon werkt blijkbaar wel :lol:
En volgens mij is er ook een groot verschil tussen een slecht of niet werkende Horizon box en de genoemde foutmeldingen. Deze hebben blijkbaar te maken met de administratieve afhandeling door Ziggo en niet de box zelf die keurig de juiste meldinge geeft.

Mijn eigen ervaring met de helpdesk van Ziggo is dat het na de fusie soms wel eens uit maakt wie je aan de lijn krijgt. Maar wat zeker ook helpt is je eigen houding als je een medewerker aan de lijn krijgt :wink:

Re: Horizon mediabox verkeerde keuze.??

Geplaatst: 01 nov 2016 16:50
door Quark
Zou het goed verdienen bij Ziggo ? dan wil ik wel solliciteren :D