Pagina 1 van 1

bnp cardiff arbeidsongeschikt verzekering

Geplaatst: 01 nov 2016 10:03
door marielouise29
cardiff wil niet uitkeren omdat hun arts zegt geen aantoonbare medische reden

Die is er wel alles overlegt via dossiers ziekenhuis en toch weigeren uit te betalen

Waarom betaal je dan premie?????????????????????????

Re: bnp cardiff arbeidsongeschikt verzekering

Geplaatst: 02 nov 2016 23:04
door john18
Misschien is het handig om rechtsbijstand te raadplegen voor juridische hulp. Als je die niet hebt, kun je een belangenbehartiger benaderen om je mogelijkheden te bekijken.

Re: bnp cardiff arbeidsongeschikt verzekering

Geplaatst: 02 nov 2016 23:19
door 16again
Geen oplossing, maar wel een inkijkje in reilen en zeilen van verzekeringen:
http://www.npo.nl/zembla/08-02-2009/VARA_101191549

Re: bnp cardiff arbeidsongeschikt verzekering

Geplaatst: 03 nov 2016 07:43
door Moneyman
marielouise29 schreef:cardiff wil niet uitkeren omdat hun arts zegt geen aantoonbare medische reden

Die is er wel alles overlegt via dossiers ziekenhuis en toch weigeren uit te betalen

Waarom betaal je dan premie?????????????????????????
Waarschijnlijk omdat er geen sprake is van een situatie waarin op basis van de voorwaarden recht op uitkering bestaat . Of dat inderdaad zo is, kan je laten toetsen, zoals John ook al terecht aangaf.

Re: bnp cardiff arbeidsongeschikt verzekering

Geplaatst: 03 nov 2016 13:45
door berndv
marielouise29 schreef:cardiff wil niet uitkeren omdat hun arts zegt geen aantoonbare medische reden

Die is er wel alles overlegt via dossiers ziekenhuis en toch weigeren uit te betalen

Waarom betaal je dan premie?????????????????????????
op grond van welke clausule in de verzekering vinden zij dat ze niet uit hoeven te keren?

Re: bnp cardiff arbeidsongeschikt verzekering

Geplaatst: 04 mar 2017 10:35
door Yavuz Akyildiz
Ik heb eind September 2016 claim ingediend em sinds dien ben ik om de kerk heen gedraid door BNPParibas Cardiff, maanden lang zeiden ze dat instanties de vragen dat ze hebben gevraagd nog geen antwoord hebben gegeven ook zeiden ze dat ik de formulieren veerkeerd had ingevoeld dit kom ik achter nadat ik ze heb gebeld nadat ik weeken niets van ze gehoord en daarna om de 2-3 weken krijg ik een formulier terug gestuurd dat ik zou verkeerd hebben ingevoeld.Pas als ik aangetekend terug stuur wonderbaarlijk krijgen ik te horen dat het binnen is.Met de instanties heb ik gesproken en een van zelfs zei,dat ze nu de derde keer de vragen terug gestuurd hebben. Ik vraag ze of alles nu eindelijk binnen is en krijg ik geen antwoord. Waar kan ik terecht voor klachten want ik heb bij de BNPParibas Cardif zelf een klacht ingediend krijg ik de zelfde antwoord als van de medischedienst van ze.