LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] -

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: -

Ongelezen bericht door Brahms »

Maar wissen helpt niet, alle tekst staat er in quote nog prima op.
Gewoon het topic dus laten staan, immers ook leerzaam voor andere forum lezers.

Speedy123
Berichten: 1311
Lid geworden op: 21 dec 2014 03:07

Re: -

Ongelezen bericht door Speedy123 »

Brahms schreef:Maar wissen helpt niet, alle tekst staat er in quote nog prima op.
Gewoon het topic dus laten staan, immers ook leerzaam voor andere forum lezers.
Klopt, dit is een leerzaam topic. Tegenwoordig heb je onbeperkt bellen en onbeperkt Internet voor minder dan 25 euro per maand (zonder toestel). Tenzij je echt nooit belt en dat ook zeker nooit gaat doen, kan ik iedereen aanraden altijd onbeperkt bellen te nemen. Ik had het zelf ook niet maar toen ik onverwachts in het ziekenhuis belandde, ga je zo over je bellimiet en betaal je vele malen meer dan wanneer je onbeperkt genomen had.

En de meeste aanbieders geven je de optie om tussentijds je abbonement op te waarderen. Let er wel op dat dit vaak pas bij het begin van de volgende maand ingaat dus dat je niet eerder begint met veel bellen voordat je zeker weet dat je nieuwe contract ingegaan is (overkwam mij dus met T-mobile, ik dacht dat ik onbeperkt had maar dat was nog niet zo).

Hoge telefoon rekeningen zijn echt niet meer van deze tijd dus doe je zelf een plezier en neem onbeperkt bellen en schakel de optie koopnummers direct uit. Dan wordt je nooit meer verrast (nou ja, als je je SIM niet meeneemt naar landen buiten Europa dan, beter koop je lokaal een prepaid simmetje in je vakantieland).

Gesloten