Ik ben gedetacheerd en heb een vraag over mijn contract
Geplaatst: 06 nov 2016 07:24
Hallo,
Ik heb een vraag over de volgende situatie:
Op 1-7-2015 ben ik in dienst getreden bij een bank met een contract voor 1 jaar (tot 1-7-2016). Dit contract is vanwege reorganisatie niet verlengd en tijdig aangezegd.
Per 21-7-2016 ben ik, voor dezelfde werkzaamheden, via detachering geplaatst bij dezelfde bank maar een andere vestiging. Dit is obv een projectcontract. In dit contract is aangegeven voor de duur van het project echter uiterlijk eind februari 2017 ook als de opdracht dan niet klaar is. In eerste instantie loopt de opdracht tot 1-10-2016. Dit is verlengd naar 1-11-2016 en nu naar 1-4-2017.
Per 1-11-2016 heeft mijn functie een andere naam gekregen maar de werkzaamheden zijn ongewijzigd.
Kan de detacheerder mijn contract nu nog oprekken of is het eind februari 2017 klaar en moet er dan een vast contract komen. Is er in deze situatie ook sprake van een aanzegtermijn per eind januari?
Ik hoor het graag.
Ik heb een vraag over de volgende situatie:
Op 1-7-2015 ben ik in dienst getreden bij een bank met een contract voor 1 jaar (tot 1-7-2016). Dit contract is vanwege reorganisatie niet verlengd en tijdig aangezegd.
Per 21-7-2016 ben ik, voor dezelfde werkzaamheden, via detachering geplaatst bij dezelfde bank maar een andere vestiging. Dit is obv een projectcontract. In dit contract is aangegeven voor de duur van het project echter uiterlijk eind februari 2017 ook als de opdracht dan niet klaar is. In eerste instantie loopt de opdracht tot 1-10-2016. Dit is verlengd naar 1-11-2016 en nu naar 1-4-2017.
Per 1-11-2016 heeft mijn functie een andere naam gekregen maar de werkzaamheden zijn ongewijzigd.
Kan de detacheerder mijn contract nu nog oprekken of is het eind februari 2017 klaar en moet er dan een vast contract komen. Is er in deze situatie ook sprake van een aanzegtermijn per eind januari?
Ik hoor het graag.