Weer ellende met ziggo
Geplaatst: 07 nov 2016 20:28
Nu zat ik met tv bij kpn en met internet bij telfort en nooit geen probleem gehad.
Maar zou leuk zijn als alles in 1 zat,en had het er weleens over met mijn vrouw.
Tot ziggo belde en ik wist dat ik hier jaren ruzie mee heb gehad omdat we jarenlang niet bellen konden en hier niets aan werd gedaan,waren zogenaamde kinderziektes.Maar toch nu 6 jaar later denk je van het zal wel los lopen.
Afgesproken 3 november zou de installeur alles aansluiten en hun zouden alles opzeggen.
Krijg je een brief dat hun het niet kunnen opzeggen en dat ik dit zelf moet doen.
Pfft ook dat nog,dus alles zelf opzeggen.
Maar denk zal mailen voor het geval dat...stel je voor..je weet het niet met ziggo.
Dus een mail gestuurd voor de tijd :vergeet het niet dat er 3 november alles opgezegd is en dat jullie het opnieuw aan moeten sluiten..wel bevestigingsmal gehad,maar geen reactie,na drie dagen weer gemaild,en afgelopen zaterdag en zondag weer.
Denk 8 of 9 x gebeld op de gekste tijden,maar de kortste wachttijd was 25 minuten.
Niet 1 reactie en ga niet meer uren bellen.
Maar we zitten nu wel zonder internet en telefoon en zonder televisie al dagen.
En omdat we nog geen reactie hebben gehad zou dit nog weleens heel lang kunnen gaan duren.
Jarenlang ellende met ziggo komt weer bovendrijven ,en ben er ook wel achter dat ze ook nog eens de duurste,maar ook het slechtste zijn als je alle reviews mag geloven.Zal zien of ik weer bij telfort terecht kan.Hier word je echt niet goed van
Maar zou leuk zijn als alles in 1 zat,en had het er weleens over met mijn vrouw.
Tot ziggo belde en ik wist dat ik hier jaren ruzie mee heb gehad omdat we jarenlang niet bellen konden en hier niets aan werd gedaan,waren zogenaamde kinderziektes.Maar toch nu 6 jaar later denk je van het zal wel los lopen.
Afgesproken 3 november zou de installeur alles aansluiten en hun zouden alles opzeggen.
Krijg je een brief dat hun het niet kunnen opzeggen en dat ik dit zelf moet doen.
Pfft ook dat nog,dus alles zelf opzeggen.
Maar denk zal mailen voor het geval dat...stel je voor..je weet het niet met ziggo.
Dus een mail gestuurd voor de tijd :vergeet het niet dat er 3 november alles opgezegd is en dat jullie het opnieuw aan moeten sluiten..wel bevestigingsmal gehad,maar geen reactie,na drie dagen weer gemaild,en afgelopen zaterdag en zondag weer.
Denk 8 of 9 x gebeld op de gekste tijden,maar de kortste wachttijd was 25 minuten.
Niet 1 reactie en ga niet meer uren bellen.
Maar we zitten nu wel zonder internet en telefoon en zonder televisie al dagen.
En omdat we nog geen reactie hebben gehad zou dit nog weleens heel lang kunnen gaan duren.
Jarenlang ellende met ziggo komt weer bovendrijven ,en ben er ook wel achter dat ze ook nog eens de duurste,maar ook het slechtste zijn als je alle reviews mag geloven.Zal zien of ik weer bij telfort terecht kan.Hier word je echt niet goed van