LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Incassokosten op onterechte vordering parkeerkosten

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
alfatrion
Berichten: 21932
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Incassokosten op onterechte vordering parkeerkosten

Ongelezen bericht door alfatrion »

William vd Broek schreef:Ik heb zelf 1 x een fout gemaakt met het aanmelden van onze tweede auto, namelijk 1 cijfer verkeerd ingevoerd van het kenteken.
Dat heb ik ook een keer gehad. Normaal koop ik kaartjes bij de automaat, maar die was deze keer buiten werking. Daarop heb ik via de persoon waar ik mee had afgesproken betaald. Maar daarbij was een fout gemaakt en dus een boete gekregen. Daarop ben ik terug gegaan naar deze persoon voor een verklaring. En daarmee heb ik het bezwaar gewonnen.

mindwarrior
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 nov 2016 09:28

Re: Incassokosten op onterechte vordering parkeerkosten

Ongelezen bericht door mindwarrior »

Het is een WONDER! Na de uitzending van RADAR over incassobureau's twee weken gelden, krijg ik plots geen e-mails meer van CIB, het incassobureau, dat is ingehuurd door Parkmobile, geen sms'jes meer, geen brieven, geen telefoontjes! DANKJEWEL RADAR!!

Consumentenprogramma's, zoals Radar, zijn een geschenk.

Moneyman
Berichten: 30250
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Incassokosten op onterechte vordering parkeerkosten

Ongelezen bericht door Moneyman »

Ik ben blij dat je zo enthousiast bent. Maar... de kans dat een algemene uitzending in een individueel geval zo'n uitwerking heeft, lijkt me klein. Ik denk eerder dat de rust erop duidt dat er een volgende stap is gezet (hetzij qua invordering, hetzij qua afboeking).

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Incassokosten op onterechte vordering parkeerkosten

Ongelezen bericht door puma73 »

mindwarrior schreef:Het is een WONDER! Na de uitzending van RADAR over incassobureau's twee weken gelden, krijg ik plots geen e-mails meer van CIB, het incassobureau, dat is ingehuurd door Parkmobile, geen sms'jes meer, geen brieven, geen telefoontjes! DANKJEWEL RADAR!!

Consumentenprogramma's, zoals Radar, zijn een geschenk.
Grote kans dat je gewoon een dagvaarding ontvangt binnen niet al te lange tijd.

Gesloten