bax music / bax shop - 60 dagen omruilgarantie, maar niet nu
Geplaatst: 10 nov 2016 00:12
Enige tijd geleden bij Bax een Blue Yeti microfoon gekocht. Omdat hij nogal sterk het geluid oppikte van de tafel waarop hij stond, wilde ik een shockmount. Maar de officiele Blue Yeti shockmount was nogal aan de prijs, dus ik vroeg bij de winkel waar ik de microfoon had gekocht of een bepaald type shockmount ook geschikt was voor de Blue Yeti.
Het duurde enkele dagen, maar uiteindelijk kreeg ik een bevestigend antwoord. Dus ik bestelde de shockmount. Toen ik hem kreeg betwijfelde ik al sterk of het één en ander mogelijk te monteren was. Dus ik besloot bax te bellen. Daar kreeg ik te horen, dat inderdaad het type shockmount en de Blue Yeti niet compatible waren. Ik gaf dus aan, dat ik het product wilde retourneren, ik was verkeerd voorgelicht.
- Dat kan meneer... is het nog in de oorspronkelijke verpakking?
- Nee, die heb ik moeten openenen om uit te proberen...
- Dat is dan jammer, we kunnen dan maximaal 75% van het bedrag retourneren, afhankelijk van de rest van de conditie...
- Maar... uw medewerker heeft mij verteld dat...
- Wat is de naam van de medewerker?
- P.
- Bij ons werkt geen P.
- Ok, maar het ticket nummer is 123456...
- Dit ticket nummer is bij ons onbekend.
- Ik kan u de emails doorsturen...
- Hoe weet ik, dat u geen tekst gewijzigd heeft?
- Dus ik heb bij u een shockmount besteld naar aanleiding van een medewerker van u en u ontkent dat deze bestaat.
- U begrijpt mij verkeerd...
- Hij bestaat wel?
- Nee, ik zeg, dat niemand u heeft verteld, dat dit zou passen, want P. is geen naam van een collega.
- Als ik u nu een screenprint van de mail stuur?
- Niet nodig meneer, u bent niet de eerste die dit probeert...
- Wat probeert?
- Dat weet u zelf het beste...
(Verbinding verbroken)
60 dagen omruil garantie... ? Niet dus!
Het duurde enkele dagen, maar uiteindelijk kreeg ik een bevestigend antwoord. Dus ik bestelde de shockmount. Toen ik hem kreeg betwijfelde ik al sterk of het één en ander mogelijk te monteren was. Dus ik besloot bax te bellen. Daar kreeg ik te horen, dat inderdaad het type shockmount en de Blue Yeti niet compatible waren. Ik gaf dus aan, dat ik het product wilde retourneren, ik was verkeerd voorgelicht.
- Dat kan meneer... is het nog in de oorspronkelijke verpakking?
- Nee, die heb ik moeten openenen om uit te proberen...
- Dat is dan jammer, we kunnen dan maximaal 75% van het bedrag retourneren, afhankelijk van de rest van de conditie...
- Maar... uw medewerker heeft mij verteld dat...
- Wat is de naam van de medewerker?
- P.
- Bij ons werkt geen P.
- Ok, maar het ticket nummer is 123456...
- Dit ticket nummer is bij ons onbekend.
- Ik kan u de emails doorsturen...
- Hoe weet ik, dat u geen tekst gewijzigd heeft?
- Dus ik heb bij u een shockmount besteld naar aanleiding van een medewerker van u en u ontkent dat deze bestaat.
- U begrijpt mij verkeerd...
- Hij bestaat wel?
- Nee, ik zeg, dat niemand u heeft verteld, dat dit zou passen, want P. is geen naam van een collega.
- Als ik u nu een screenprint van de mail stuur?
- Niet nodig meneer, u bent niet de eerste die dit probeert...
- Wat probeert?
- Dat weet u zelf het beste...
(Verbinding verbroken)
60 dagen omruil garantie... ? Niet dus!