LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 4000 beleggers verliezen rechtzaak ivm misleiding WOL.

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Pluto

4000 beleggers verliezen rechtzaak ivm misleiding WOL.

Ongelezen bericht door Pluto »

Rechtbank: Prospectus World Online niet misleidend

AMSTERDAM - Het prospectus van internetaanbieder World Online (WOL) was niet misleidend. Dat heeft de rechtbank in Amsterdam woensdag bepaald. De rechtbank deed uitspraak in de zaak van boze beleggers onder aanvoering van het advocatenduo O. Hammerstein en G. Spong. De beleggers wilden hun geld terug van bank ABN Amro na de geflopte beursintroductie van het internetbedrijf van Nina Brink. Die eis is afgewezen

hans

Re: 4000 beleggers verliezen rechtzaak ivm misleiding WOL.

Ongelezen bericht door hans »

Voor de vele forum-deelnemers die geen idee hebben hoe lang een rechtsprocedure gemiddeld duurt: die WOL zaak werd in 2000 gestart en er is nu dus een uitspraak. Dit geeft enig idee wanneer de uitspraak in de zaak St. Leaseverlies tegen Dexia is te verwachten, namelijk in 2005/2006.

joost

Ongelezen bericht door joost »

dus niet de 10 jaar die dexia steeds zegt

Sara Etty

Ongelezen bericht door Sara Etty »

En, is dat de uitspraak in eerste aanleg of is dit een uitspraak in hoger beroep bij Hof of betreft deze vlotte uitspraak een uitspraak van de Hoge Raad?

Bob

Ongelezen bericht door Bob »

Sara, je bent toch zo slim of lees je geen kranten of kijk je geen journaals. Mr.v.d.Goen uit Soest heeft deze zaak aangespannen wegens gedupeerden van wol tegen de Amrobank.
Dwaling in collectief was de aanklacht is dus afgewezen en Amro heeft gewonnen. Men gaat in hoger beroep. Zelfde als wat SLV doet en gaat dus ook verliezen in eerste instantie.

Je schrijft soms volkomen onzin hier en vanaf nu wel de aktualiteit in de gaten houden.

sonja

Ongelezen bericht door sonja »

goede vraag, Sarah.

Sara Etty

Ach beste Bob,
Ik probeerde d.m.v. die inderdaad retorische vraag alleen duidelijk te maken dat de procedures waarschijnlijk wel heel lang gaan duren en dat je er pas bent nadat de uitspraak, de uiteindelijke uitspraak kracht van gewijsde heeft.
Ik vertel veel 'onzin' hier zeg je. Maar je laat na toe te lichten wat van hetgeen ik zeg onzin zou zijn, en ook heb je die 'onzin' nooit ontkracht op enige wijze. Begrijp dan ook niet goed wat je hiermee nou precies wilt zeggen. Indien ik soms volgens jou dingen verkeerd zou uitleggen, dan lijkt het me een prettig idee wanneer je dat dan even meldt want dan kunnen we vervolgens kijken of het inderdaad onzin is en wat het dan eventueel wel zou moeten zijn.

Bob

Sara,

Je bent verkeerd bezig en de baas word je hier ook niet. Alleen verwijzen naar advokaten en dergelijke dat is wat je doet. Denk aan je zelf en studeer maar snel af.

Liefs en een kusje.

Bob.

Sara Etty

Overigens beste Bob, even voor dev volledigheid. SLV doet helemaal niets collectiefs m.b.t. dwaling want dat kan ook helemaal niet. De SLV zaak is dan ook niet te vergelijken met de zaak die jij noemt.

Sara Etty

Hmmm. Verkeerd bezig dus? Een gemotiveerd antwoord kan er kennelijk niet af lieve Bob. Jammer. Zou de zaken een stuk interessanter maken.

Bob

Lieve Sara,

Ik kan het niet onder woorden brengen erg hé?

Liefs en nu 2 kusjes.

Bob.

Sara Etty

Ja, dat helpt. Mooi is dat, wel kritiek maar geen motivering.

Bob

Ik wil wel een motivering geven maar ik zou niet weten wat.En zeker niet op jou want je kunt toch niet tegen me op.

Liefs en 3 kusjes.

Bob.

Sara Etty

Ik 'kan niet tegen jou op. Dat is mijn intentie ook helemaal niet. Maar ik begin nou toch wel erg nieuwsgierig te worden naar jouw kennelijk briljante inzicht.

Bob

Dat is ook de bedoeling hoor Sara.

xxxx

Sara Etty

Kennelijk niet, want je produceert in dat opzicht niets.

Bob

Lieve Sara,

Vooruit dan: Als de vogels fluiten in het riet dan gaat het regenen of niet.

Mooie produktie toch ? En Sara liefs en nu 4 kusjes.

Bob.

Cora van ora

Ongelezen bericht door Cora van ora »

Hi hi hi hi!!!!!!!

Cora van ora.

Sara Etty

Volgens mij is al dat orale contact dat jij onderhoudt met je eigen toetsenbord en beeldscherm niet bevorderlijk voor de kwaliteit van dat spul, maar dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten.

Bob

Sara,

Ik heb net een nieuwe computer en ik heb je net leren kennen morgen ga ik de hele dag computeren dan ben ik 24-uur on line en dan ga ik alles wat je schrijft analyseren ik ben zelf namelijk jurist in mijn vrije tijd.

De afsluiting ken je inmiddels al van me maar vooruit dan 5 kusjes van Bob.

Gesloten