Nog een gas en electra meter probleem
Geplaatst: 13 nov 2016 07:56
Onze gasmeter is in maart 2016 afgekeurd omdat hij meer dan 6% teveel aan verbruik doorgeeft.
STEDIN heeft de opdracht een nieuwe meter te installeren en zou volgens energie leverancier Essent dan een schatting maken van hoeveel ik teveel betaald heb, mogelijk al enige jaren.
STEDIN is eenmaal, begin april, gekomen om de meter te vervangen, maar de monteur had niet het goede materiaal bij zich (??!).
Sindsdien heb ik herhaaldelijk met STEDIN gebeld om een afspraak te maken, maar steeds zonder resultaat. Maar 17 en 18 oktober jl. kreeg ik 2 brieven van STEDIN dat ze een slimme meter zouden komen plaatsen.
Op de 1e brief stond: dinsdag 01-11-2016 tussen 08.00 en 10.00 uur
op de 2e brief stond: dinsdag 08-11-2016 tussen 10.00 en 12.00 uur
Ik heb STEDIN gebeld, was een foutje en we hebben afgesproken dat de 1e afspraak definitief zou zijn.
Toen ik dinsdag 01-11-2016 om 13.00 uur nog niemand had gezien heb ik STEDIN gebeld met de vraag of ik nog iemand kon verwachten die dag. Ik werd zolang in de wacht gezet (meer dan 8 minuten) dat ik opgehangen heb en nogmaals gebeld, met de vraag of ze me niet zouden kunnen terugbellen als ze het antwoord op mijn vraag wisten. Dat kon niet, maar ze zouden me nu maar kort laten wachten. Inderdaad had ik binnen één minuut de persoon weer aan de lijn, die zei dat de Afd. Complex niet bereikbaar was en dat hij deze afdeling een e-mail zou sturen. Enkele dagen later, zelfde verhaal.
1. hebben anderen ook dergelijke ervaringen met STEDIN,
2. Is het normaal dat je meer dan een half jaar op een nieuwe meter moet wachten?
3. Zijn er ervaringen hoe de financiële consequenties van het betaalde en niet geleverde gas worden afgehandeld?
STEDIN heeft de opdracht een nieuwe meter te installeren en zou volgens energie leverancier Essent dan een schatting maken van hoeveel ik teveel betaald heb, mogelijk al enige jaren.
STEDIN is eenmaal, begin april, gekomen om de meter te vervangen, maar de monteur had niet het goede materiaal bij zich (??!).
Sindsdien heb ik herhaaldelijk met STEDIN gebeld om een afspraak te maken, maar steeds zonder resultaat. Maar 17 en 18 oktober jl. kreeg ik 2 brieven van STEDIN dat ze een slimme meter zouden komen plaatsen.
Op de 1e brief stond: dinsdag 01-11-2016 tussen 08.00 en 10.00 uur
op de 2e brief stond: dinsdag 08-11-2016 tussen 10.00 en 12.00 uur
Ik heb STEDIN gebeld, was een foutje en we hebben afgesproken dat de 1e afspraak definitief zou zijn.
Toen ik dinsdag 01-11-2016 om 13.00 uur nog niemand had gezien heb ik STEDIN gebeld met de vraag of ik nog iemand kon verwachten die dag. Ik werd zolang in de wacht gezet (meer dan 8 minuten) dat ik opgehangen heb en nogmaals gebeld, met de vraag of ze me niet zouden kunnen terugbellen als ze het antwoord op mijn vraag wisten. Dat kon niet, maar ze zouden me nu maar kort laten wachten. Inderdaad had ik binnen één minuut de persoon weer aan de lijn, die zei dat de Afd. Complex niet bereikbaar was en dat hij deze afdeling een e-mail zou sturen. Enkele dagen later, zelfde verhaal.
1. hebben anderen ook dergelijke ervaringen met STEDIN,
2. Is het normaal dat je meer dan een half jaar op een nieuwe meter moet wachten?
3. Zijn er ervaringen hoe de financiële consequenties van het betaalde en niet geleverde gas worden afgehandeld?