LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Duur telefoontje naar Expedia
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 16 nov 2016 14:58
Duur telefoontje naar Expedia
Vandaag een reis moeten wijzigen bij Expedia.... Vliegtuigticket kon niet van naam omgeboekt worden. Helaas, maar het is niet anders. Na 10 minuten in de wachtstand kwam een dame van Expedia terug met de vermelding dat dan de ticket maar geannuleerd moest worden en er opnieuw een ticket geboekt moest worden. Kosten totaal € 200,00. Prima. Na weer 20 minuten in de wacht te staan kwam ze weer terug met de vraag op welke naam, creditcard gegevens bla bla.... Ik heb vandaag totaal 1 uur en 12 minuten met Expedia gebeld; waarvan bijna 40 minuten in de wacht gestaan. Kan dit zomaar????? Wie betaalt de telefoonkosten? Waarom houden ze mensen zo lang aan het lijntje? Als excuus kwam ze met dat computersysteem eruit lag, ze met de vliegtuigmaatschappij moest bellen..... 1 uur en 12 minuten???????
Re: Duur telefoontje naar Expedia
200 euro betalen voor het annuleren van een ticket en dan vallen over een telefoontje van een paar euro? U wilde service, en tja, service kost geld. Het slaat nergens op hoe lang het duurt, dat ben ik helemaal met u eens, maar expedia heeft weinig invloed op de kosten die u hiervoor gemaakt heeft, deze kosten worden namelijk in rekening gebracht voor en door uw telefoonaanbieder. Iemand met bijvoorbeeld een onbeperkt bellen abonnement zou hier niets extra voor hoeven te betalen.anitahuiting schreef:Vandaag een reis moeten wijzigen bij Expedia.... Vliegtuigticket kon niet van naam omgeboekt worden. Helaas, maar het is niet anders. Na 10 minuten in de wachtstand kwam een dame van Expedia terug met de vermelding dat dan de ticket maar geannuleerd moest worden en er opnieuw een ticket geboekt moest worden. Kosten totaal € 200,00. Prima. Na weer 20 minuten in de wacht te staan kwam ze weer terug met de vraag op welke naam, creditcard gegevens bla bla.... Ik heb vandaag totaal 1 uur en 12 minuten met Expedia gebeld; waarvan bijna 40 minuten in de wacht gestaan. Kan dit zomaar????? Wie betaalt de telefoonkosten? Waarom houden ze mensen zo lang aan het lijntje? Als excuus kwam ze met dat computersysteem eruit lag, ze met de vliegtuigmaatschappij moest bellen..... 1 uur en 12 minuten???????
zo te zien dus gewoon een normale vaste lijn, geen servicenummer of ietsHoe wijzig of annuleer ik een vlucht?
Om je vlucht te wijzigen of te annuleren, kun je contact opnemen met onze klantenservice op het nummer 020 200 84 59.
-
- Berichten: 24
- Lid geworden op: 19 dec 2013 19:04
Re: Duur telefoontje naar Expedia
Beste Anita,
Het is een hele vervelende gewoonte van Expedia om mensen HEEL lang in de wacht te zetten!
Ik spreek uit ervaring, wel eens 2 uur lang.En echt niet een keer, maar meerdere malen!
Het gebeurt vooral als je uit het buitenland belt, het verhaal dat het systeem eruit lag???? daar moet je om lachen.
Het zelfde geldt voor Hotels.com, is zelfde bedrijf.
Bel je om iets te boeken, dan staan ze je direct te woord!
Mijn advies is dan ook: boek daar niet meer!!!!
Dat was na enige slechte ervaringen mijn enige oplossing, want geloof me de volgende keer is het exact hetzelfde!!!
Vr groet.
Het is een hele vervelende gewoonte van Expedia om mensen HEEL lang in de wacht te zetten!
Ik spreek uit ervaring, wel eens 2 uur lang.En echt niet een keer, maar meerdere malen!
Het gebeurt vooral als je uit het buitenland belt, het verhaal dat het systeem eruit lag???? daar moet je om lachen.
Het zelfde geldt voor Hotels.com, is zelfde bedrijf.
Bel je om iets te boeken, dan staan ze je direct te woord!
Mijn advies is dan ook: boek daar niet meer!!!!
Dat was na enige slechte ervaringen mijn enige oplossing, want geloof me de volgende keer is het exact hetzelfde!!!
Vr groet.
Re: Duur telefoontje naar Expedia
maar wat zou voor hun het voordeel zijn om dat te doen? Tenzij ze aandelen in KPN hebben, zullen zij er geen cent extra aan verdienen om een gesprek onnodig lang te laten duren1VOLKSWAGEN schreef:Het gebeurt vooral als je uit het buitenland belt, het verhaal dat het systeem eruit lag???? daar moet je om lachen.
-
- Berichten: 24
- Lid geworden op: 19 dec 2013 19:04
Re: Duur telefoontje naar Expedia
Beste bernvd,
Wat hun voordeel is?
Ben ik nog niet achter, maar dat ze je bewust! uren aan het lijntje houden uit het buitenland, is een ding dat zeker is.
Ik heb het in 1 week 4 keer meegemaakt.
Doorverbinden, half uur wachten, weer doorverbinden nog langer wachten enz. enz.
Dan weer de verbinding verbreken, kun je opnieuw beginnen.
Dan weer bellen en jawel na lang wachten, sorry het systeem lag eruit!
Nogmaals, hun voordeel begrijp ik ook niet, maar het gebeurt!!!!
Dus ik ben het eens met de vorige schrijfster, het is werkelijk belachelijk.
En bel nu maar eens uit nederland om een hotel bij ze te boeken, binnen 5 minuten geboekt!!!!
Vr. groet.
Wat hun voordeel is?
Ben ik nog niet achter, maar dat ze je bewust! uren aan het lijntje houden uit het buitenland, is een ding dat zeker is.
Ik heb het in 1 week 4 keer meegemaakt.
Doorverbinden, half uur wachten, weer doorverbinden nog langer wachten enz. enz.
Dan weer de verbinding verbreken, kun je opnieuw beginnen.
Dan weer bellen en jawel na lang wachten, sorry het systeem lag eruit!
Nogmaals, hun voordeel begrijp ik ook niet, maar het gebeurt!!!!
Dus ik ben het eens met de vorige schrijfster, het is werkelijk belachelijk.
En bel nu maar eens uit nederland om een hotel bij ze te boeken, binnen 5 minuten geboekt!!!!
Vr. groet.
Re: Duur telefoontje naar Expedia
Helaas is dat bij de meeste bedrijven zo. Klantenservice wachtrij van heb ik jou daar en duur 0900 nummer (expedia toevallig dan niet) en de verkoop is via een gratis nummer bereikbaar zonder wachttijden.1VOLKSWAGEN schreef:En bel nu maar eens uit nederland om een hotel bij ze te boeken, binnen 5 minuten geboekt!!!!
Het enige dat ik kan bedenken is dat ze rekenen op x% uitval in de wacht, waardoor ze met minder personeel af kunnen.1VOLKSWAGEN schreef: Wat hun voordeel is?
Ben ik nog niet achter, maar dat ze je bewust! uren aan het lijntje houden uit het buitenland, is een ding dat zeker is.
Re: Duur telefoontje naar Expedia
De reisadviseuses op een reisbureau zijn dit al jaren gewend. Ze hangen vaak 2 tot 3 uur in de wacht. Voor dat waanzinnig vele werk vragen ze een paar tientjes om alles uit te zoeken, de aansprakelijkheid erover te nemen, te reserveren etc. etc.
Soms denk ik: wie haalt het nu in zijn hoofd dit zelf te doen? Het mooie is dat de paar tientjes reserveringskosten meestal in het niet vallen omdat de ervaren reisadviseuses een goedkopere prijs tevoorschijn toveren.
Ja, ik ben een verwoede boeker bij reisbureaus en ALLE ellende op dit forum is mij nooit overkomen.
Soms denk ik: wie haalt het nu in zijn hoofd dit zelf te doen? Het mooie is dat de paar tientjes reserveringskosten meestal in het niet vallen omdat de ervaren reisadviseuses een goedkopere prijs tevoorschijn toveren.
Ja, ik ben een verwoede boeker bij reisbureaus en ALLE ellende op dit forum is mij nooit overkomen.