Nee voor mij geen meubels meer van Woonsquare
Geplaatst: 18 nov 2016 15:09
Nee voor mij geen meubels meer van Woonsquare! Op zaterdag 11 - 06 - 2016 een complete woonkamer besteld bij Woonsquare Eindhoven, bankstel ( 3 en 2 zits ) ,salontafel, tv kast, eetkamertafel + 4 stoelen en bergkast. Alles zou in 1 keer geleverd worden, verwachte levering in week 36/2016. Bij thuiskomst zag ik dat op de bestelbon de verkeerde kast stond vermeld ( vitrinekast ipv bergkast ). Omdat de winkel al gesloten was meteen maandagochtend daar naar toe gegaan. De bestelling was nog niet door gefaxt dus kon gelukkig nog veranderd worden, geen probleem tot zover.
Onze oude meubels in de loop van de tijd verkocht en zaten op tuin meubels binnen.
In week 35 heb ik zelf naar Woonsquare gebeld of er al een bezorg datum bekend was, nee helaas werd mij gezegd dit kan nog wel 4 tot 6 weken duren, ik ben na dit telefoontje overstuur naar de winkel gegaan, alles uitgelegd en verkoper heeft ervoor gezorgd dat wij leen meubels kregen binnen 1 week. Ik werd door Woonsquare gebeld of het uitkwam dat de bezorgers op 06 - 09 - 2016 kwamen. Toen de bezorgers kwamen, ze hadden niet van te voren gebeld zoals afgesproken was, hadden bankstel, tv kast eetkamertafel en onze eigen bestelde eetkamer stoelen bij. Wij weer gebeld met Woonsquare dat dit niet de afspraak was en na wat heen en weer gepraat toch maar de stoelen geaccepteerd en betaald.
Een week later werd ik gebeld dat ze het bankstel wilden bezorgen, omdat het leenbankstel niet fijn zat hier mee akkoord gegaan, 14 - 09 - 2016 hebben ze bankstel gebracht.
Begin oktober krijg ik het verlossende telefoontje dat ook de rest van de meubels bezorgd konden worden. Op 06 - 10 - 2016 was het zover, de bezorgers stonden voor de deur, weer niet gebeld van te voren om tijd door te geven. Eerst de leenmeubels uit de kamer, hier was 1 bezorger mee bezig, de andere was al met onze meubels bezig. Op een gegeven moment hoor ik een van de bezorgers buiten vloeken. Toen ik naar buiten bij hem ging kijken bleek dat hij de bergkast in zijn eentje uit de vrachtwagen had gehaald en op 1 "hondje" ( plank met wieltjes ) had gezet, dit ging natuurlijk niet en de kast was gevallen. Resultaat heel de zijkant van de kast van onder naar boven gescheurd. Deze kast hoefde ik dus niet meer binnen te hebben. Andere bezorger verder met de meubels, de eetkamertafel werd uit gepakt, dit was niet de tafel zoals wij bij de verkoper door hadden gegeven, veel te klein onze stoelen pasten er niet een onder, het blad was hetzelfde als van de salontafel. Na gebeld te hebben met Woonsquare door de bezorger ( waarbij ik opving dat er gevraagd werd of het een optie was om de zijkant van de kast te plakken ( repareren ) , hier was ik het uiteraard niet mee eens ) werd zowel de bergkast als de eetkamertafel weer in de vrachtwagen geladen en de leen tafel werd weer bij ons neer gezet. Wij zijn wederom naar de winkel in Eindhoven gegaan en daar bleek toevallig de rayon manager aanwezig te zijn. Wij ons hele verhaal verteld en zelfs hij vond het schandalig en kregen weer sorry te horen. Een paar dagen later krijgen wij te horen dat deze meubels opnieuw zijn besteld en de levering ervan ongeveer 4 weken zou gaan duren. Op 07 - 11 - 2016 krijg ik weer telefoontje of de bezorgers 10 - 11 - 2016 bij ons terecht kunnen. Op deze datum komen ze inderdaad de bergkast en eetkamer tafel brengen. Bij de bergkast zaten geen deurgrepen bij en de plankjes in het open gedeelte van de kast zijn beschadigt ( echt zichtbare krassen ). Weer werd er een rapport opgemaakt voor de service afdeling en ik zou binnen 5 werkdagen iets horen of deze onderdelen opgestuurd zouden worden of gebracht.
Na 8 dagen zelf maar weer gebeld want hoorde niets, medewerkster uhh ja sorry maar er is een brief onderweg naar u waarin staat dat ze de onderdelen besteld hadden. Bij mijn vraag hoe lang dit weer ging duren, ja mevrouw dit duurt toch wel weer 6 tot 8 weken.
Al met al ruim 5 maanden na de besteldatum nog steeds onze meubels niet compleet, elke keer wordt er gezegd, sorry mevrouw maar een vergoeding of zelfs maar een bosje bloemen voor al het ongemak en ellende kan er niet af, wat 'n service pffff. maar Woonsquare wel het volledige aankoop bedrag bijna 6000 euro opstrijken.
Nee voor mij geen meubels meer van Woonsquare!
Onze oude meubels in de loop van de tijd verkocht en zaten op tuin meubels binnen.
In week 35 heb ik zelf naar Woonsquare gebeld of er al een bezorg datum bekend was, nee helaas werd mij gezegd dit kan nog wel 4 tot 6 weken duren, ik ben na dit telefoontje overstuur naar de winkel gegaan, alles uitgelegd en verkoper heeft ervoor gezorgd dat wij leen meubels kregen binnen 1 week. Ik werd door Woonsquare gebeld of het uitkwam dat de bezorgers op 06 - 09 - 2016 kwamen. Toen de bezorgers kwamen, ze hadden niet van te voren gebeld zoals afgesproken was, hadden bankstel, tv kast eetkamertafel en onze eigen bestelde eetkamer stoelen bij. Wij weer gebeld met Woonsquare dat dit niet de afspraak was en na wat heen en weer gepraat toch maar de stoelen geaccepteerd en betaald.
Een week later werd ik gebeld dat ze het bankstel wilden bezorgen, omdat het leenbankstel niet fijn zat hier mee akkoord gegaan, 14 - 09 - 2016 hebben ze bankstel gebracht.
Begin oktober krijg ik het verlossende telefoontje dat ook de rest van de meubels bezorgd konden worden. Op 06 - 10 - 2016 was het zover, de bezorgers stonden voor de deur, weer niet gebeld van te voren om tijd door te geven. Eerst de leenmeubels uit de kamer, hier was 1 bezorger mee bezig, de andere was al met onze meubels bezig. Op een gegeven moment hoor ik een van de bezorgers buiten vloeken. Toen ik naar buiten bij hem ging kijken bleek dat hij de bergkast in zijn eentje uit de vrachtwagen had gehaald en op 1 "hondje" ( plank met wieltjes ) had gezet, dit ging natuurlijk niet en de kast was gevallen. Resultaat heel de zijkant van de kast van onder naar boven gescheurd. Deze kast hoefde ik dus niet meer binnen te hebben. Andere bezorger verder met de meubels, de eetkamertafel werd uit gepakt, dit was niet de tafel zoals wij bij de verkoper door hadden gegeven, veel te klein onze stoelen pasten er niet een onder, het blad was hetzelfde als van de salontafel. Na gebeld te hebben met Woonsquare door de bezorger ( waarbij ik opving dat er gevraagd werd of het een optie was om de zijkant van de kast te plakken ( repareren ) , hier was ik het uiteraard niet mee eens ) werd zowel de bergkast als de eetkamertafel weer in de vrachtwagen geladen en de leen tafel werd weer bij ons neer gezet. Wij zijn wederom naar de winkel in Eindhoven gegaan en daar bleek toevallig de rayon manager aanwezig te zijn. Wij ons hele verhaal verteld en zelfs hij vond het schandalig en kregen weer sorry te horen. Een paar dagen later krijgen wij te horen dat deze meubels opnieuw zijn besteld en de levering ervan ongeveer 4 weken zou gaan duren. Op 07 - 11 - 2016 krijg ik weer telefoontje of de bezorgers 10 - 11 - 2016 bij ons terecht kunnen. Op deze datum komen ze inderdaad de bergkast en eetkamer tafel brengen. Bij de bergkast zaten geen deurgrepen bij en de plankjes in het open gedeelte van de kast zijn beschadigt ( echt zichtbare krassen ). Weer werd er een rapport opgemaakt voor de service afdeling en ik zou binnen 5 werkdagen iets horen of deze onderdelen opgestuurd zouden worden of gebracht.
Na 8 dagen zelf maar weer gebeld want hoorde niets, medewerkster uhh ja sorry maar er is een brief onderweg naar u waarin staat dat ze de onderdelen besteld hadden. Bij mijn vraag hoe lang dit weer ging duren, ja mevrouw dit duurt toch wel weer 6 tot 8 weken.
Al met al ruim 5 maanden na de besteldatum nog steeds onze meubels niet compleet, elke keer wordt er gezegd, sorry mevrouw maar een vergoeding of zelfs maar een bosje bloemen voor al het ongemak en ellende kan er niet af, wat 'n service pffff. maar Woonsquare wel het volledige aankoop bedrag bijna 6000 euro opstrijken.
Nee voor mij geen meubels meer van Woonsquare!