Klacht Dynasure / ACE T-Mobile toestelverzekering. Advocaat?
Geplaatst: 18 nov 2016 20:07
Ik begrijp dat ik niet de eerste ben die klaagt over de ACE toestelverzekering die door Dynasure wordt aangeboden aan T-Mobile klanten. Maar misschien als er velen zijn en onze aantallen groeien, dat er dan iets ten positieve kan veranderen?
Nadat ik begin November van mijn telefoon beroofd ben, heeft Dynasure me een dag lang het bloed onder de nagels gehaald met hun verre van competente afhandeling van de schadeclaim. Ten eerste is de reactietermijn van vier uur ruim overschreden, maar Dynasure bestrijdt dat door te zeggen dat mijn claim in het weekend was ingediend. Dat moge zo zijn - ik kies niet uit wanneer ik beroofd word - maar ze konden niet eens binnen vier uur op de eerstvolgende werkdag mijn claim afhandelen.
In de tweede plaats bleken ze incompetent door bij herhaling mails en bijlages kwijt te raken, of krankzinnige eisen te stellen over de aanhangende papierwinkel (bij voorbeeld dat de aangiftepapieren van de politie voorzien moesten zijn van een Dynasure referentienummer: alsof de agenten op het bureau voor Dynasure zouden werken!).
Maar tot slot van ramp heb ik ook nog eens een toestel ter vervanging gekregen dat binnen twee dagen na ontvangst gebreken vertoonde, en nu weigeren ze het om het toestel door een goed, werkend toestel te vervangen. Ze bieden alleen aan het defecte toestel op te halen om het binnen 5 werkdagen misschien te repareren als het binnen de garantie valt. Mijn broek zakt hiervan af!
Ik heb ondertussen meer dan 400 euro betaald aan de verzekering, en ik krijg defecte waren aangeboden en word als een hond behandeld als ik me hierover beklaag. Dit kan echt niet. Ze zouden op zijn minst hun excuses moeten aanbieden voor het sturen van een gebrekkig toestel en mij een apparaat moeten aanbieden dat voor 100% in orde is. In plaats daarvan hangen ze de hoorn erop en beƫindigen ze het gesprek.
Dynasure is een schandalig bedrijf dat van geen service weet aan de klant, en T-Mobile zou zich moeten schamen om dit soort servicecontracten van derden aan te bieden.
Ik overweeg nu om een advocaat in de arm te nemen om hiervan een zaak te maken. Wie heeft hier ervaring mee?
Nadat ik begin November van mijn telefoon beroofd ben, heeft Dynasure me een dag lang het bloed onder de nagels gehaald met hun verre van competente afhandeling van de schadeclaim. Ten eerste is de reactietermijn van vier uur ruim overschreden, maar Dynasure bestrijdt dat door te zeggen dat mijn claim in het weekend was ingediend. Dat moge zo zijn - ik kies niet uit wanneer ik beroofd word - maar ze konden niet eens binnen vier uur op de eerstvolgende werkdag mijn claim afhandelen.
In de tweede plaats bleken ze incompetent door bij herhaling mails en bijlages kwijt te raken, of krankzinnige eisen te stellen over de aanhangende papierwinkel (bij voorbeeld dat de aangiftepapieren van de politie voorzien moesten zijn van een Dynasure referentienummer: alsof de agenten op het bureau voor Dynasure zouden werken!).
Maar tot slot van ramp heb ik ook nog eens een toestel ter vervanging gekregen dat binnen twee dagen na ontvangst gebreken vertoonde, en nu weigeren ze het om het toestel door een goed, werkend toestel te vervangen. Ze bieden alleen aan het defecte toestel op te halen om het binnen 5 werkdagen misschien te repareren als het binnen de garantie valt. Mijn broek zakt hiervan af!
Ik heb ondertussen meer dan 400 euro betaald aan de verzekering, en ik krijg defecte waren aangeboden en word als een hond behandeld als ik me hierover beklaag. Dit kan echt niet. Ze zouden op zijn minst hun excuses moeten aanbieden voor het sturen van een gebrekkig toestel en mij een apparaat moeten aanbieden dat voor 100% in orde is. In plaats daarvan hangen ze de hoorn erop en beƫindigen ze het gesprek.
Dynasure is een schandalig bedrijf dat van geen service weet aan de klant, en T-Mobile zou zich moeten schamen om dit soort servicecontracten van derden aan te bieden.
Ik overweeg nu om een advocaat in de arm te nemen om hiervan een zaak te maken. Wie heeft hier ervaring mee?