wie is momenteel nog bekend over de gang van zaken over dicount card europe oftewel consumentenvoordeelclub.
ik heb weer nagevorderde abonnement van 2016 [20€+5€ adminkosten] ontvangen via incassobureau fiad creditmanagement.
wie meer van jullie??
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] discount card europe
-
- Contacteer:
Re: discount card europe
welke gang van zaken bedoelt u? Het hebben van een abonnement en daarvoor moeten betalen? Even daargelaten wat de inhoud van je abonnement is? Of heeft u geen abonnement bij hen en krijgt u opeens een vordering?janny.feenstra schreef:wie is momenteel nog bekend over de gang van zaken over dicount card europe oftewel consumentenvoordeelclub.
ik heb weer nagevorderde abonnement van 2016 [20€+5€ adminkosten] ontvangen via incassobureau fiad creditmanagement.
wie meer van jullie??
Van wie is dit incasso bureau, het zou mijn niets verbazen dat dit van dezelfde eigenaar is dus betaal niets.
-
- Contacteer:
bedankt stofzuigertje.
inderdaad het beste advies om op te volgen.janny.feenstra schreef:bedankt stofzuigertje.
Ik zie u binnenkort hier wel terugkeren met een nieuw topic als er een vonnis betekent wordt door een deurwaarder en er beslag wordt gelegd. Gelukkig hebben we hier ook een paar incasso-experts, en onze stofzuigert is er daar geen van.
Zelfs als dat zo zou zijn, is het totaal niet relevant. Kap eens met onzinnige en gevaarlijke adviezen geven!stofzuigertje schreef:Van wie is dit incasso bureau, het zou mijn niets verbazen dat dit van dezelfde eigenaar is dus betaal niets.
@ts: als je advies wilt hebben, moet je op z'n minst je casus neerzetten.