Afgelopen donderdagavond hadden we geen warm water. We hebben gelijk Saricar bedrijfgebeld waarmee wecontract hebben . Ze zeiden dat ze vrijdagochtend tussen 10:00-12:00 kunnenkomen. vrijdag moest een sensor en een pijpje gewisseld worden. En we moesten 150 euro betalen. ( zonder overleg over het kosten) we hebben betaald en zondag een flink lekkage onder onze cv ketel.floer was helemaal nat. We hebben gelijk gebeld . Kon niemand komen. (24 uur service gebeld) het kon pas maandag tussen 10:00 -12:00. Maandag is niemand geweest tussen 10:00-12:00 . Ze heb om14:00 gebeld of ze mag komen. Om 15:30 kwameen monteur. En die zei dat een slechte ketel is dat hij weerwat anders moetvervangen en dat hij dat stukje niet heeft dat hij even moet halen en straks terug komt. Hij is niet meer terug gekomen. Volgende dag hebben we weer gebeld . Ze hebben niet naar ons verhaal geluisterd. En niet netjes behandeld En 2 keer de telefoon opgehangen
ik vind dat ze mensen oplichten gewoon geld vragen en niet helpen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Niet netjes behandeld door installatiebedrijf Saricar
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 29 nov 2016 12:32
Re: Niet netjes behandeld door installatiebedrijf Saricar
Zij hebben volgens u twee keer het gesprek beëindigd. Waarom hadden ze dat gedaan ?
Re: Niet netjes behandeld door installatiebedrijf Saricar
ben ook wel benieuwd naar de inhoud van de gesprekken. De opmerkingen van het bedrijf over de ketel kunnen op 2 manieren opgevat worden. Of het is daadwerkelijk een slechte ketel, of ze proberen ts een nieuwe ketel aan te smeren.Hande Ertan schreef:Afgelopen donderdagavond hadden we geen warm water. We hebben gelijk Saricar bedrijfgebeld waarmee wecontract hebben . Ze zeiden dat ze vrijdagochtend tussen 10:00-12:00 kunnenkomen. vrijdag moest een sensor en een pijpje gewisseld worden. En we moesten 150 euro betalen. ( zonder overleg over het kosten) we hebben betaald en zondag een flink lekkage onder onze cv ketel.floer was helemaal nat. We hebben gelijk gebeld . Kon niemand komen. (24 uur service gebeld) het kon pas maandag tussen 10:00 -12:00. Maandag is niemand geweest tussen 10:00-12:00 . Ze heb om14:00 gebeld of ze mag komen. Om 15:30 kwameen monteur. En die zei dat een slechte ketel is dat hij weerwat anders moetvervangen en dat hij dat stukje niet heeft dat hij even moet halen en straks terug komt. Hij is niet meer terug gekomen. Volgende dag hebben we weer gebeld . Ze hebben niet naar ons verhaal geluisterd. En niet netjes behandeld En 2 keer de telefoon opgehangen
ik vind dat ze mensen oplichten gewoon geld vragen en niet helpen.
Verder is het natuurlijk zaak dat afspraken nagekomen dienen te worden. Als er afgesproken is om een lekkage, welke op zondag is ontstaan, op maandag tussen 10 en 12 op te komen lossen. Wat ik overigens wel redelijk laat vind. Dan moeten ze niet om 14:00 uur bellen met de vraag of ze alsnog mogen komen, en er dan nog anderhalf uur over doen om te komen. Om vervolgens het benodigde onderdeel te moeten halen en vervolgens nooit meer terug te komen.
Ik vraag me dan wel af hoe de communicatie verliep. Als een monteur aangeeft een onderdeel te gaan halen en nooit meer terug te komen en er vervolgens tot 2x toe de hoorn op wordt gegooid, zijn het dus al meerdere personen die schijnbaar de communicatie afkappen met ts.
Re: Niet netjes behandeld door installatiebedrijf Saricar
Van de site van Saricar uit Den Haag:
Storing?
Heeft u bij ons een onderhoudscontract en valt uw ketel uit? Dan bent u verzekerd van snelle service. Eén van onze storingsmonteurs zorgt er altijd binnen 24 uur voor dat uw ketel weer werkt zoals het hoort.