LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] nieuw bij NLEx
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 01 dec 2016 21:20
- Contacteer:
nieuw bij NLEx
Ik meld me bij de nieuwe telecomreus NLEx online aan op 8 november, mijn contract gaat op 9 november in, men incasseert de eerste maandtermijn op 2 december en dan krijg ik pas op 22 december internet. ik vind dat stom , of ben ik het?
Re: nieuw bij NLEx
Als u zich heeft laten overtuigen dat NLEx een "telecomreus" is, is dat inderdaad wel een beetje dom. Met 4 werknemers scoren ze wat mij betreft eerder onder de dwergjes (als in sprookjes).tony.janssen schreef:Ik meld me bij de nieuwe telecomreus NLEx online aan op 8 november, mijn contract gaat op 9 november in, men incasseert de eerste maandtermijn op 2 december en dan krijg ik pas op 22 december internet. ik vind dat stom , of ben ik het?
Re: nieuw bij NLEx
Het is slim om eens te bellen naar hun helpdesk ( als je het nummer al kunt vinden) ik wachten gemiddeld 25 minuten.
In mijn geval kreeg ik de meest onzinnige antwoorden ( het is normaal dat met nummer behoud het 8 dagen duurt dat u geen telefoon hebt)
De fout is door de oude provider gemaakt. Om het later te bevestigen dat dat een fout was van hun zelf.
Nee ontbinden contract is niet mogelijk risco van nummer kwijt raken.
Misschien handig eerst even links en rechts te lezen voor u overstapt, dat blijft natuurlijk altijd uw eigen keuze
In mijn geval kreeg ik de meest onzinnige antwoorden ( het is normaal dat met nummer behoud het 8 dagen duurt dat u geen telefoon hebt)
De fout is door de oude provider gemaakt. Om het later te bevestigen dat dat een fout was van hun zelf.
Nee ontbinden contract is niet mogelijk risco van nummer kwijt raken.
Misschien handig eerst even links en rechts te lezen voor u overstapt, dat blijft natuurlijk altijd uw eigen keuze