FIber.nl
Geplaatst: 02 dec 2016 14:17
Hallo,
Ik heb een probleem met de provider fiber.nl
Ik heb op 28 sept 2016 een storing gemeld via de chat.
De medewerker op de chat gaf aan dat ze een fout hebben gemaakt en dat het abonnement per ongeluk te vroeg is opgezegd.
De opzegging zou eigenlijk per 30 november zijn (einde contract), maar was vandaag 28-sept-2016 per ongeluk al opgezegd door de netbeheerder. (chat bewaard)
Oke tja kan gebeuren, dus ik gelijk op zoek naar nieuwe provider en binnen 1,5 week had ik verbinding via ziggo.
Fiber.nl bleef de factuur wel afschrijven en had ook nog geen "eindafrekening" gekregen zoals ze in de chat zeiden. Ik had de factuur van september ook betaald en dit zou ook "onterechte kosten" zijn omdat dit de abonnementskosten van oktober waren.
Paar keer gechat met ze, maar het was uitgezet bij de "juiste" afdeling.
Zo uit het niets werd ik rond 30 oktober gebeld i.v.m. storingsmelding. Ik helemaal verbaas en aangegeven dat het abonnement zou opgezegd zijn. Een troubleshoot heeft ook geen meerwaarde want ik had al een andere provider gaf ik aan, de (jonge)man begreep het en vroeg als ik de kopie van de chat wou doorzetten via mijn fiber. Dit gedaan en uiteraard weer stil aan de kant van fiber.nl.
Ik heb daarom op 9 november de facturen van de abb kosten van oktober en november gestorneerd. (misschien niet gerechtig, maar ik was het zat)
Paar keer mail achteraan gestuurd met de uitleg en vragen van de status maar elke keer krijg ik geen reactie, inmiddels de 1 factuur bij BOS incasso, en daar bezwaar aangetekend en daardoor krijg ik onderstaande reactie op 30 november.
Geachte heer Pol,
Bedankt voor uw bericht.
Wij vinden het erg vervelend dat u verkeerd bent voorgelicht.
Wij hebben uw diensten niet eerder stop gezet zoals eerder vermeld was, op het moment dat u contact met onze klantenservice had liepen er werkzaamheden aan uw lijn.
Echter is het zo dat u een contract heeft bij ons tot eind November wat betekend dat u de facturen dient te voldoen tot December.
Wij willen u dan ook verzoeken de facturen z.s.m. aan ons te voldoen.
Hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Fiber Nederland
Wat kan ik nu nog doen, ik heb inmiddels wel gereageerd op fiber.nl en BOS incasso, dat ik het onterecht vind omdat ik niet binnen redelijk termijn op de hoogte ben gebracht van de "verkeerde communicatie" .
Ik heb een probleem met de provider fiber.nl
Ik heb op 28 sept 2016 een storing gemeld via de chat.
De medewerker op de chat gaf aan dat ze een fout hebben gemaakt en dat het abonnement per ongeluk te vroeg is opgezegd.
De opzegging zou eigenlijk per 30 november zijn (einde contract), maar was vandaag 28-sept-2016 per ongeluk al opgezegd door de netbeheerder. (chat bewaard)
Oke tja kan gebeuren, dus ik gelijk op zoek naar nieuwe provider en binnen 1,5 week had ik verbinding via ziggo.
Fiber.nl bleef de factuur wel afschrijven en had ook nog geen "eindafrekening" gekregen zoals ze in de chat zeiden. Ik had de factuur van september ook betaald en dit zou ook "onterechte kosten" zijn omdat dit de abonnementskosten van oktober waren.
Paar keer gechat met ze, maar het was uitgezet bij de "juiste" afdeling.
Zo uit het niets werd ik rond 30 oktober gebeld i.v.m. storingsmelding. Ik helemaal verbaas en aangegeven dat het abonnement zou opgezegd zijn. Een troubleshoot heeft ook geen meerwaarde want ik had al een andere provider gaf ik aan, de (jonge)man begreep het en vroeg als ik de kopie van de chat wou doorzetten via mijn fiber. Dit gedaan en uiteraard weer stil aan de kant van fiber.nl.
Ik heb daarom op 9 november de facturen van de abb kosten van oktober en november gestorneerd. (misschien niet gerechtig, maar ik was het zat)
Paar keer mail achteraan gestuurd met de uitleg en vragen van de status maar elke keer krijg ik geen reactie, inmiddels de 1 factuur bij BOS incasso, en daar bezwaar aangetekend en daardoor krijg ik onderstaande reactie op 30 november.
Geachte heer Pol,
Bedankt voor uw bericht.
Wij vinden het erg vervelend dat u verkeerd bent voorgelicht.
Wij hebben uw diensten niet eerder stop gezet zoals eerder vermeld was, op het moment dat u contact met onze klantenservice had liepen er werkzaamheden aan uw lijn.
Echter is het zo dat u een contract heeft bij ons tot eind November wat betekend dat u de facturen dient te voldoen tot December.
Wij willen u dan ook verzoeken de facturen z.s.m. aan ons te voldoen.
Hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Fiber Nederland
Wat kan ik nu nog doen, ik heb inmiddels wel gereageerd op fiber.nl en BOS incasso, dat ik het onterecht vind omdat ik niet binnen redelijk termijn op de hoogte ben gebracht van de "verkeerde communicatie" .