Dit is de klacht die ik na verschillende telefoontjes heb ingediend :
Voor de laatste keer stel ik u in de gelegenheid jullie fouten recht te zetten en mijn toestel vandaag nog aan te sluiten. Vanaf het begin :
Vorige maand kregen wij ineens een aanmaning. Raar, er is altijd voldoende saldo, elke maand is er een afschrijving geweest en in Mijn Tele2 stond alles als betaald. Na onderzoek blijkt dat jullie de maanden mei en oktober te weinig hebben geïncasseerd. In plaats van een aanmaning zou ik als bedrijf een brief hebben gestuurd met excuses en de vraag of je het alsjeblieft over wilt maken.
Nu is het toestel afgesloten, zonder enige vorm van communicatie. Het blijkt dat jullie in de maanden september en oktober ook te weinig hebben geïncasseerd.
Na telefonisch overleg zou geprobeerd worden het toestel vandaag nog werkend te krijgen, vanmorgen wordt gezegd 5 werkdagen.
Ik wil 3 dingen :
1. Het toestel moet vandaag werken
2. Een eventuele melding bij Preventel wordt verwijderd
3. Vanaf december wordt juist geïncasseerd
Zo niet, onderneem ik stappen
Onderstaand heb ik nog toegevoegd op hun forum nadat ik een automatische mail kreeg nav de klacht dat ze binnen 30 dagen erop terug komen :
Na deze klacht ingestuurd te hebben stuit ik op dit forum, maar ook op diverse andere fora op tientallen, misschien wel honderdtallen identieke klachten. Ongelooflijk, schandalig en zelfs misdadig dat jullie nog steeds mensen afsluiten. Jullie problemen zijn niet van vandaag of gisteren. En toch blijven jullie mensen afsluiten. Door jullie medewerkers wordt zelfs gedaan alsof dit nieuw is. Opmerkingen geven dat ik natuurlijk onvoldoende saldo zal hebben gehad. Dan nog dreigen met een deurwaarder wanneer ik niet snel betaal !
Mijn advies aan jullie : stop met mensen af te sluiten tot jullie de zaken op orde hebben.
Verder hoop ik werkelijk dat mijn telefoon vandaag nog aangesloten is anders krijgt dit verhaal echt nog een vervelend staartje. Kom niet met het verhaal dat dit niet kan, want het is niet willen. Jullie willen de betaling geverifieerd hebben.
Uiteraard is de telefoon niet aangesloten, het is 1 grote chaos bij dit bedrijf. Nu wil ik het contract laten ontbinden, heeft iemand nog tips ?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele2 sluit tientallen mensen onterecht af
Re: Tele2 sluit tientallen mensen onterecht af
Bij mij is precies hetzelfde aan de hand. En dan moeten we ook nog de aansluitkosten betalen. Dit is zeer klantonvriendelijk.
Re: Tele2 sluit tientallen mensen onterecht af
He oude aap,Ouwe aap schreef:Dit is de klacht die ik na verschillende telefoontjes heb ingediend :
Voor de laatste keer stel ik u in de gelegenheid jullie fouten recht te zetten en mijn toestel vandaag nog aan te sluiten. Vanaf het begin :
Vorige maand kregen wij ineens een aanmaning. Raar, er is altijd voldoende saldo, elke maand is er een afschrijving geweest en in Mijn Tele2 stond alles als betaald. Na onderzoek blijkt dat jullie de maanden mei en oktober te weinig hebben geïncasseerd. In plaats van een aanmaning zou ik als bedrijf een brief hebben gestuurd met excuses en de vraag of je het alsjeblieft over wilt maken.
Nu is het toestel afgesloten, zonder enige vorm van communicatie. Het blijkt dat jullie in de maanden september en oktober ook te weinig hebben geïncasseerd.
Na telefonisch overleg zou geprobeerd worden het toestel vandaag nog werkend te krijgen, vanmorgen wordt gezegd 5 werkdagen.
Ik wil 3 dingen :
1. Het toestel moet vandaag werken
2. Een eventuele melding bij Preventel wordt verwijderd
3. Vanaf december wordt juist geïncasseerd
Zo niet, onderneem ik stappen
Onderstaand heb ik nog toegevoegd op hun forum nadat ik een automatische mail kreeg nav de klacht dat ze binnen 30 dagen erop terug komen :
Na deze klacht ingestuurd te hebben stuit ik op dit forum, maar ook op diverse andere fora op tientallen, misschien wel honderdtallen identieke klachten. Ongelooflijk, schandalig en zelfs misdadig dat jullie nog steeds mensen afsluiten. Jullie problemen zijn niet van vandaag of gisteren. En toch blijven jullie mensen afsluiten. Door jullie medewerkers wordt zelfs gedaan alsof dit nieuw is. Opmerkingen geven dat ik natuurlijk onvoldoende saldo zal hebben gehad. Dan nog dreigen met een deurwaarder wanneer ik niet snel betaal !
Mijn advies aan jullie : stop met mensen af te sluiten tot jullie de zaken op orde hebben.
Verder hoop ik werkelijk dat mijn telefoon vandaag nog aangesloten is anders krijgt dit verhaal echt nog een vervelend staartje. Kom niet met het verhaal dat dit niet kan, want het is niet willen. Jullie willen de betaling geverifieerd hebben.
Uiteraard is de telefoon niet aangesloten, het is 1 grote chaos bij dit bedrijf. Nu wil ik het contract laten ontbinden, heeft iemand nog tips ?
Er mist naar mijn idee 1 ding in je verhaal. Heb je die aanmaning betaald?
Zo ja: dan slaat die afsluiting helemaal nergens op.
Zo nee: dan had je de afsluiting kunnen voorkomen. Dat wil niet zeggen dat Tele2 hier niet fout zit, maar het lijkt me wel even relevante informatie.