Lederland bank na 2 maanden stuk
Geplaatst: 03 dec 2016 17:10
Afgelopen mei hebben we na lang zoeken een bank uitgezocht bij Lederland. In september kwam die eindelijk. In de winkel was het zo'n heerlijke loungebank, hier kwam een keiharde bank waar ik boven de grond zweefde... Naar de winkel gegaan maar daar werd ik aangekeken alsof ik debiel was en maar niet moest zeuren. Hij moet gewoon inzitten, dat kan 3 tot 6 maanden duren. Niemand had ons dat verteld. Dat was de eerste aanvaring met Lederland. Maar nu is er weer iets anders aan de hand.
We hebben 2 banken waarvan eentje 2 relaxfuncties heeft. Na 2 maanden gaat de adapter kapot nadat het in relaxstand werd gezet. Gebeld met de klantenservice van Lederland en werd meteen afgewimpeld door een norse telefoniste dat ik maar een e-mail moest sturen. Na een week bel ik weer of er al een oplossing was want ik heb een verjaardagsfeest. Na een hoop gedoe en gezeur met een monteur en de klantenservice word ik teruggebeld dat er een adapter in Amsterdam klaar ligt om opgehaald te worden. Maar ik moet het voor sluitingstijd 17:30 terugbrengen of de volgende dag voor openingstijd 10:00. De bank is nu inmiddels 3 weken ingeklapt maar ik kan nog steeds geen gebruik maken van de relaxfunctie. Van een bank van 5100 euro verwacht je niet dat het al na 2 maanden stuk gaat. De klantenservice zou een adapter sturen... NEE....Gebeld door een monteur.. OOK NIET. Gewoon SLECHT bedrijf. Niks kopen daar! Zelfs een brief naar de directie gestuurd maar daar ook geen reactie van ontvangen.
Ik overweeg toch de geschillencommissie in te schakelen. Heeft Iemand ervaring met deze instantie?
We hebben 2 banken waarvan eentje 2 relaxfuncties heeft. Na 2 maanden gaat de adapter kapot nadat het in relaxstand werd gezet. Gebeld met de klantenservice van Lederland en werd meteen afgewimpeld door een norse telefoniste dat ik maar een e-mail moest sturen. Na een week bel ik weer of er al een oplossing was want ik heb een verjaardagsfeest. Na een hoop gedoe en gezeur met een monteur en de klantenservice word ik teruggebeld dat er een adapter in Amsterdam klaar ligt om opgehaald te worden. Maar ik moet het voor sluitingstijd 17:30 terugbrengen of de volgende dag voor openingstijd 10:00. De bank is nu inmiddels 3 weken ingeklapt maar ik kan nog steeds geen gebruik maken van de relaxfunctie. Van een bank van 5100 euro verwacht je niet dat het al na 2 maanden stuk gaat. De klantenservice zou een adapter sturen... NEE....Gebeld door een monteur.. OOK NIET. Gewoon SLECHT bedrijf. Niks kopen daar! Zelfs een brief naar de directie gestuurd maar daar ook geen reactie van ontvangen.
Ik overweeg toch de geschillencommissie in te schakelen. Heeft Iemand ervaring met deze instantie?