Haco Boxspring
Geplaatst: 05 dec 2016 15:13
Kan iemand mij vertellen hoelang een leverancier er over mag doen om een klacht op te lossen?
Sinds januari 2016 zijn we bezig met onze boxspringleverancier ivm kuilvorming. We hebben na bijbetaling een andere topper gekocht en inmiddels is ook het tussenmatras vd boxspring al vervangen. Helaas heeft dit allemaal niet geholpen en heeft de boxspring nog steeds kuilvorming. We slapen erg slecht op het boxspring.
OP 7 november weer contact gezocht met Haco en zij zouden de fabrikant hierop gaan aanspreken. Dat zou minstens 2 weken gaan duren. We zijn nu een maand verder maar heb nog steeds niks vernomen. We beginnen het nu toch wel zat te worden, daar we al zolang bezig zijn en nog steeds niet goed slapen. Natuurlijk is het makkelijk om een ander bed te kopen, maar dit bed is pas 2 jaar oud.
We vinden dat haco echt wel hun best doet, maar willen nu echt tot een oplossing komen. Heeft iemand hier misschien een idee over hoe op te lossen?
Sinds januari 2016 zijn we bezig met onze boxspringleverancier ivm kuilvorming. We hebben na bijbetaling een andere topper gekocht en inmiddels is ook het tussenmatras vd boxspring al vervangen. Helaas heeft dit allemaal niet geholpen en heeft de boxspring nog steeds kuilvorming. We slapen erg slecht op het boxspring.
OP 7 november weer contact gezocht met Haco en zij zouden de fabrikant hierop gaan aanspreken. Dat zou minstens 2 weken gaan duren. We zijn nu een maand verder maar heb nog steeds niks vernomen. We beginnen het nu toch wel zat te worden, daar we al zolang bezig zijn en nog steeds niet goed slapen. Natuurlijk is het makkelijk om een ander bed te kopen, maar dit bed is pas 2 jaar oud.
We vinden dat haco echt wel hun best doet, maar willen nu echt tot een oplossing komen. Heeft iemand hier misschien een idee over hoe op te lossen?