Overstap naar Ziggo doffe ellende
Geplaatst: 13 dec 2016 13:49
Dacht dat alles opgelost was en vandaag Internet van Ziggo te hebben, niet dus
Het verhaal:
18 December host ik een groot evenement welke een hoge upload snelheid nodig heeft, dat heeft huidige provider Telfort niet.
Afgelopen 17 November besloten over te stappen naar Ziggo.
Goed contact gehad met de medewerker, deze vertelde dat ik ruim voor de 18e Internet van Ziggo zou hebben.
Continue bleef de Status in behandeling staan, vele telefoontjes later bleek het niet mogelijk te zijn mij te kunnen aansluiten voor de 24e December.. WTF dacht ik en plaatste op de Facebook pagina van Ziggo een bericht.
Keurig contact gehad met de Webcare, welke mij beloofde vandaag aangesloten te zullen zijn... NOT....
Ik net weer bellen en ja hoor... Mijnheer, wij kunnen u mogelijk niet voor de 18e aansluiten, U heeft het pakket voor de 24e
Wij hebben hier Snel internet nodig voor de 18e wat ons beloofd was op 17 November.
Afgelopen Donderdag weer een belofte, het zou vandaag 13 Dec. geregeld zijn.
Heb heel veel kosten moeten maken voor het evenement wat nu niet door kan gaan en heb behoorlijke belkosten door het telefoneren met Ziggo.
Ik laat mij niet afwimpelen dat iets niet mogelijk is terwijl het wel beloofd is. Wil dus bij deze zeer snel een gepaste oplossing anders ben ik geneigd de rechtsbijstand in te moeten schakelen.
Het verhaal:
18 December host ik een groot evenement welke een hoge upload snelheid nodig heeft, dat heeft huidige provider Telfort niet.
Afgelopen 17 November besloten over te stappen naar Ziggo.
Goed contact gehad met de medewerker, deze vertelde dat ik ruim voor de 18e Internet van Ziggo zou hebben.
Continue bleef de Status in behandeling staan, vele telefoontjes later bleek het niet mogelijk te zijn mij te kunnen aansluiten voor de 24e December.. WTF dacht ik en plaatste op de Facebook pagina van Ziggo een bericht.
Keurig contact gehad met de Webcare, welke mij beloofde vandaag aangesloten te zullen zijn... NOT....
Ik net weer bellen en ja hoor... Mijnheer, wij kunnen u mogelijk niet voor de 18e aansluiten, U heeft het pakket voor de 24e
Wij hebben hier Snel internet nodig voor de 18e wat ons beloofd was op 17 November.
Afgelopen Donderdag weer een belofte, het zou vandaag 13 Dec. geregeld zijn.
Heb heel veel kosten moeten maken voor het evenement wat nu niet door kan gaan en heb behoorlijke belkosten door het telefoneren met Ziggo.
Ik laat mij niet afwimpelen dat iets niet mogelijk is terwijl het wel beloofd is. Wil dus bij deze zeer snel een gepaste oplossing anders ben ik geneigd de rechtsbijstand in te moeten schakelen.