kpn digitenne gratis bij premium abonnemnet
Geplaatst: 14 dec 2016 23:18
Maarssen, 14-12-2016,
nu 14e maalklacht over kpn service bij premium abionnemnt en het daarbijbeloofde digitenne9 vante voren 2 maal nagevraagd , en daar was geen enkel probleem zou bij aangaan premium abo geregels worden, wat gebeurde was het volgende bijan direct werd digitenne9 wat we al jaren hadden afgsloten en begonnen de problemen, we hebben digitenne nodig in onze invalide bus, eigen vervoer enige reis mogelijkheid voor beiden ,want zijn beide zijn invalide, en zwaar chronisch ziek.
Aantal klachten hier over nu 14 maal en totaal geen beantwoording, 2 maal is ons toegezegd dat de problemen zouden opgelost worden, digitenne aangesloten binnen premium en gratis 9(we hebben zelf 3 kastjes in eigen dom al heel erg lang, betaals en wel, werken prima , nu al 5 maanden geen digitenne.
Ook verkeerde prijzen op de rekening,(eerste maanden zou dit 65 euro per maand zijn werd, 2e maand 67,50 daarna 69,00 euro en wat 115 moest worden werd 127,50 , kan niet en zijn we niet van gediend kontrakt breuk,
Ook de aanvraag compleet( voor meer korting en extra film kanaal werd niet gerealiseerd?????
Wat moeten we nu, we kunnen niet zonder internet want we hebben 4 hulp lijnen op internet waar we 24-7 online moeten zijn en we moeten dag ennacht de huisarts en nood arst kunnen bereiken, al eerder bij telfort weggegaan omdat daar poging tot oplichting werd gedaan bij ons enniets werd geinstaleerd zodat we bijna 3 weken zonder internet /maand zonder vaste telefoon en heel erg slechte tv zaten,( telfort is de overteffende trap van kpn, wat ,n zootje is het daar, ook daar loopt nog steeds na 7 maanden klachten procedure.
Kunnen we wettelijke stappen ondernemen en van ze verlangen dat ze meerwerken aan een naadloze overstap naar een andere provider??? harte groet [persoonsgegevens door Moderator verwijderd]
nu 14e maalklacht over kpn service bij premium abionnemnt en het daarbijbeloofde digitenne9 vante voren 2 maal nagevraagd , en daar was geen enkel probleem zou bij aangaan premium abo geregels worden, wat gebeurde was het volgende bijan direct werd digitenne9 wat we al jaren hadden afgsloten en begonnen de problemen, we hebben digitenne nodig in onze invalide bus, eigen vervoer enige reis mogelijkheid voor beiden ,want zijn beide zijn invalide, en zwaar chronisch ziek.
Aantal klachten hier over nu 14 maal en totaal geen beantwoording, 2 maal is ons toegezegd dat de problemen zouden opgelost worden, digitenne aangesloten binnen premium en gratis 9(we hebben zelf 3 kastjes in eigen dom al heel erg lang, betaals en wel, werken prima , nu al 5 maanden geen digitenne.
Ook verkeerde prijzen op de rekening,(eerste maanden zou dit 65 euro per maand zijn werd, 2e maand 67,50 daarna 69,00 euro en wat 115 moest worden werd 127,50 , kan niet en zijn we niet van gediend kontrakt breuk,
Ook de aanvraag compleet( voor meer korting en extra film kanaal werd niet gerealiseerd?????
Wat moeten we nu, we kunnen niet zonder internet want we hebben 4 hulp lijnen op internet waar we 24-7 online moeten zijn en we moeten dag ennacht de huisarts en nood arst kunnen bereiken, al eerder bij telfort weggegaan omdat daar poging tot oplichting werd gedaan bij ons enniets werd geinstaleerd zodat we bijna 3 weken zonder internet /maand zonder vaste telefoon en heel erg slechte tv zaten,( telfort is de overteffende trap van kpn, wat ,n zootje is het daar, ook daar loopt nog steeds na 7 maanden klachten procedure.
Kunnen we wettelijke stappen ondernemen en van ze verlangen dat ze meerwerken aan een naadloze overstap naar een andere provider??? harte groet [persoonsgegevens door Moderator verwijderd]