Pagina 1 van 1

kpn digitenne gratis bij premium abonnemnet

Geplaatst: 14 dec 2016 23:18
door GIDDYUPGOman
Maarssen, 14-12-2016,
nu 14e maalklacht over kpn service bij premium abionnemnt en het daarbijbeloofde digitenne9 vante voren 2 maal nagevraagd , en daar was geen enkel probleem zou bij aangaan premium abo geregels worden, wat gebeurde was het volgende bijan direct werd digitenne9 wat we al jaren hadden afgsloten en begonnen de problemen, we hebben digitenne nodig in onze invalide bus, eigen vervoer enige reis mogelijkheid voor beiden ,want zijn beide zijn invalide, en zwaar chronisch ziek.
Aantal klachten hier over nu 14 maal en totaal geen beantwoording, 2 maal is ons toegezegd dat de problemen zouden opgelost worden, digitenne aangesloten binnen premium en gratis 9(we hebben zelf 3 kastjes in eigen dom al heel erg lang, betaals en wel, werken prima , nu al 5 maanden geen digitenne.
Ook verkeerde prijzen op de rekening,(eerste maanden zou dit 65 euro per maand zijn werd, 2e maand 67,50 daarna 69,00 euro en wat 115 moest worden werd 127,50 , kan niet en zijn we niet van gediend kontrakt breuk,
Ook de aanvraag compleet( voor meer korting en extra film kanaal werd niet gerealiseerd?????
Wat moeten we nu, we kunnen niet zonder internet want we hebben 4 hulp lijnen op internet waar we 24-7 online moeten zijn en we moeten dag ennacht de huisarts en nood arst kunnen bereiken, al eerder bij telfort weggegaan omdat daar poging tot oplichting werd gedaan bij ons enniets werd geinstaleerd zodat we bijna 3 weken zonder internet /maand zonder vaste telefoon en heel erg slechte tv zaten,( telfort is de overteffende trap van kpn, wat ,n zootje is het daar, ook daar loopt nog steeds na 7 maanden klachten procedure.
Kunnen we wettelijke stappen ondernemen en van ze verlangen dat ze meerwerken aan een naadloze overstap naar een andere provider??? harte groet [persoonsgegevens door Moderator verwijderd]

Re: kpn digitenne gratis bij premium abonnemnet

Geplaatst: 22 dec 2016 13:54
door stofzuigertje
Voor de kampeer auto kon je beter een nieuwe gratis kaart vragen bij dit premium en de oude stoppen.
Overzetten oude kaarten naar deze is vragen om problemen bij deze logge grote firma.

Vermoedelijk is overstappen naar dochter Telfort of concurrent makkelijker dan dit probleem op te lossen.
Ja, als het fout gaat is overstappen en weglopen betere weg dan moeilijk oplossen.

Tijdelijk via mobiele telefoon bereikbaar en online gaan is mogelijk....
Als ze niet goed dit oplossen en je 24 uur bereikbaar moet zijn, kan ook via mobiel van willekeurige aanbieder want die vaste lijn werkte niet in jou
Kampeer auto en mobiel overal in geheel Nederland, 98% dekking dus kijk eerst even naar gebieden waar je gezien je gezondheid/bereikbaarheid beter niet naar toe kunt gaan, vooral in de grens gebieden grote gaten/problemen met dekking/ontvangst.