MichielFRL schreef:2e betaalrekening nemen en daar alle vaste lasten van laten incasseren.
1x de vaste lasten optellen, naar boven afronden, saldo aanvullen en draaien maar.
Nooit meer zorgen over mislukte incasso's.
Dit is inderdaad de manier die ik zelf hanteer en die ik mensen vaak aanraadt. Werkt prima! Zorgt ook dat je geen last meer hebt van bedragen die maar één keer per jaar afgeschreven worden, die reserveer je immers al mee.
Julie4444 schreef:Je kan toch gewoon een maand ff wat rustiger aan doen met je onbelangrijke uitgaven en dan is het toch helemaal geen probleem? Waarom zouden bedrijven jouw problemen voor je moeten oplossen?
Inderdaad. Op deze manier kan je zelf je situatie oplossen. En als dat niet kan, is je financiele probleem te groot om op te lossen met het verschuiven van incassodata.
Mart1970 schreef:Helaas zijn de grote bedrijven niet in staat om hun klanten te helpen. Jammer dat z,n mooi land als Nederland steeds verder naar de kloten gaat.
Het land gaat eerder "naar de kloten" omdat mensen niet meer in staat blijken hun eigen zaken te regelen, maar de zwarte piet altijd bij een ander neerleggen...