Sparta e-bike dts dames fietd
Geplaatst: 17 dec 2016 14:03
In februari 2012 jl heb ik een nieuwe fiets gekocht, de sparta dts dames fiets. Super blij reed ik ermee weg. Helaas verging mijn blijheid vrij snel. De eerste klachten met de accu kwamen snel en achter elkaar. Hij viel steeds uit en gaf geen ondersteuning. De fietsenwinkel heeft mij keurig geholpen en de klachten waren weg. Niet voor lange duur, in de periode tot nu, heeft de fiets nog steeds klachten. Dat ik geen ondersteuning heb, de accu die uitvalt. Er is veel vervangen, nagekeken en naar sparta zelf gestuurd. Helaas heeft het allemaal niks uitgemaakt en zijn we inmiddels 4 1/2 jaar verder. Nu geeft sparte de schuld aan dat de fiets bijna 5 jaar oud is. Terwijl ik 5 jaar volledige garantie heb. Ze willen alleen tegemoet komen met 30% korting op een nieuwe fiets. Ik vind dit een heel slechte zaak. Je verwacht van een degelijk product dat hij het goed doet. Hij heeft nu 4 1/2 jaar klachten... Wat moet ik nu doen? Wat moeten zij (sparta/fietsenzaak) doen?
Ik zelf wil een fiets zonder klachten. In deze fiets heb ik geen vertrouwen meer.
Ik zelf wil een fiets zonder klachten. In deze fiets heb ik geen vertrouwen meer.