Geen internet door overstap van Online naar NLE
Geplaatst: 20 dec 2016 15:51
Paar weken gelden mij aangemeld bij NLE voor het alles in 1 pakket. Mijn huidige provider is Online, en rekening houdend met een maand opzegtermijn zoals in het contract staat, bij NLE aangegeven dat ik op 3-2-2017 bij hun wil worden aangesloten.
Wat schertst mijn verbazing, online heeft zonder rekening te houden met de overstap service en ook geen opzegtermijn inacht genomen mij afgelopen zaterdag zonder tv en internet gezet. Na een telefoontje met de klantenservice, blijkt dat er een fout is gemaakt en dat ik dus helaas pindakaas zonder internet zit. De helft van het teveel betaalde voor de maan december was ook vast op mijn rekening terug gestort.
Op mijn verhaal dat ik gebruik had gemaakt van de overstap service en dat dus mijn oude provider (online) pas zou stoppen 1 dag voordat NLE het overneemt. Nou ik kon hoog en laag springen maar er was geen weg meer terug volgens Online. Ik moest maar wachten op NLE.
Als je zo met je klanten omgaat dan weet ik genoeg. Nooit wil ik ooit nog iets te maken hebben met deze club. Kon wel internet terugkrijgen op voorwaarde dat ik weer een jaar lid werd en moest dan toch minimaal 6 weken wachten.
Overstap service mijn hoela, dit is een waarschuwing aan iedereen die overweegt over te stappen, weet wat je doet want voor dat je het weet zit je met helemaal niets, geen tv en internet en dat voor meer dan 1 maand en met de feestdagen voor de deur.
Online niet bedankt!!!
Wat schertst mijn verbazing, online heeft zonder rekening te houden met de overstap service en ook geen opzegtermijn inacht genomen mij afgelopen zaterdag zonder tv en internet gezet. Na een telefoontje met de klantenservice, blijkt dat er een fout is gemaakt en dat ik dus helaas pindakaas zonder internet zit. De helft van het teveel betaalde voor de maan december was ook vast op mijn rekening terug gestort.
Op mijn verhaal dat ik gebruik had gemaakt van de overstap service en dat dus mijn oude provider (online) pas zou stoppen 1 dag voordat NLE het overneemt. Nou ik kon hoog en laag springen maar er was geen weg meer terug volgens Online. Ik moest maar wachten op NLE.
Als je zo met je klanten omgaat dan weet ik genoeg. Nooit wil ik ooit nog iets te maken hebben met deze club. Kon wel internet terugkrijgen op voorwaarde dat ik weer een jaar lid werd en moest dan toch minimaal 6 weken wachten.
Overstap service mijn hoela, dit is een waarschuwing aan iedereen die overweegt over te stappen, weet wat je doet want voor dat je het weet zit je met helemaal niets, geen tv en internet en dat voor meer dan 1 maand en met de feestdagen voor de deur.
Online niet bedankt!!!