Al 6 weken geen Internet geleverd Ziggo
Geplaatst: 21 dec 2016 14:57
Wij hebben een alles-in-1 pakket besteld bij Ziggo 6 weken geleden, we hoefden geen gebruik te maken van overstapservice dus in principe zou het heel simpel aangeleverd en aangesloten kunnen worden zou je denken en helemaal aangezien hun als een van de snelst leverende providers adverteren hier blijkt helemaal niets van waar te zijn (Erg jammer want dat was voor ons de enige reden om zo'n dure provider te nemen zoals Ziggo). Het begon al met een storing bij het bestellen van het pakket, daardoor lukte het niet en waren wij genoodzaakt deze via de klantenservice van Ziggo te bestellen. Deze gaf aan dat dit succesvol gelukt was en dat het pakket binnen 5 werkdagen in huis zou zijn, deze kwam pas na 2 weken binnen aangezien hun aangaven dat dit ook door de storing kwam hadden we er al onze vraagtekens bij enfin we hadden hem inmiddels aangesloten en bleek dat alleen Televisie werkend was en niet het modem/internet in algemene zin, Monteur is inmiddels al langs geweest en heeft gecontroleerd dat hij juist aan was gesloten wat inderdaad het geval was. Wij zijn nu inmiddels al 4 weken in contact met Ziggo dagelijks om te trachten het probleem op te lossen, die het op hun beurt bij een andere partij die met Ziggo samenwerkt om zo de modems te activeren en zich in India (?!?!) zou bevinden neerlegt en er is ons verteld dat het maximaal 3 werkdagen zou duren voor ons modem en internet alsnog werkend zou zijn en we zijn inmiddels dus 4 weken verder en er is nog steeds niks. Heb al meerdere uren aan de telefoon in de wacht gestaan zonder iemand te spreken (Maar wel kosten in rekening brengen!!!), zodra ik iemand aan de telefoon krijg wordt mij weer hetzelfde antwoord gegeven dat ik alleen kan wachten tot het een keer geregeld wordt door de andere partij maar op de vraag dat dit niet tot de oneindigheid kan duren en wanneer er een andere oplossing voor gevonden wordt word hier geen antwoord op gegeven, ook is er al meerdere keren contact opgenomen via Facebook met Ziggo over de klacht opnieuw hetzelfde antwoord: Afwachten. Ik heb tevens inmiddels 2 weken geleden een officiƫle klacht ingediend bij Ziggo over dit hele proces, opnieuw een belofte om binnen 5 werkdagen hierover telefonisch contact te hebben met de afdeling die over de klachtenbehandeling gaat en opnieuw niks maar dan ook niks gehoord.