LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Stroopwafels

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.
ABBL

Stroopwafels

Ongelezen bericht door ABBL »

In de binnenstad van Haarlem worden stroopwafels verkocht door een jongen die de winkel binnenkomt en vraagt of je stroopwafels wilt kopen voor studieboeken van één of andere school. Ik heb hem om zijn legitimatie gevraagd, daarop reageerde hij geschokt :oops: en liep hard weg.
:D

Gast

Re: Stroopwafels

Ongelezen bericht door Gast »

durf je wel??? nou kan hij niet studeren :cry:

peet.

Re: Stroopwafels

Ongelezen bericht door peet. »

weer een politicus erbij :lol:

Gast

Re: Stroopwafels

Ongelezen bericht door Gast »

snel aangifte doen dit is pure misleiding :)

Gast

Re: Stroopwafels

Ongelezen bericht door Gast »

heb ooit eens iemand gekend die ook die stroopwafels verkocht en kaarten en weet ik niet wat voor zooi. Voor z'n studie moest ie zeggen, haha, hij kon nog niet eens lezen volgens mij. Laat je niet tillen, ergens is er iemand die er veel geld aan verdient, die 'arme student' kruijgt een paar cent per verkocht pakkie.

Gast

Re: Stroopwafels

Ongelezen bericht door Gast »

heb ooit eens iemand gekend die ook die stroopwafels verkocht en kaarten en weet ik niet wat voor zooi. Voor z'n studie moest ie zeggen, haha, hij kon nog niet eens lezen volgens mij. Laat je niet tillen, ergens is er iemand die er veel geld aan verdient, die 'arme student' kruijgt een paar cent per verkocht pakkie.

Gast

Re: Stroopwafels

Ongelezen bericht door Gast »

ik weet het zeker, dit waren cokewafelssss 8)

Gesloten