LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mijn ervaring met Prettig Reizen

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Smetje33

Mijn ervaring met Prettig Reizen

Ongelezen bericht door Smetje33 »

Mijn ervaring met touroperator Prettig reizen.
Zeer correcte afhandeling houden woord met zeer snelle respons op e-mails met professionele raadgevingen.
Gunstige prijzen met kwalitatief aanbod.
Is alles goud wat blinkt nee houd wel met volgende rekening als je er boekt.
Je boeking is definitief en veranderen kost heel veel geld.
Bij andere touroperators als je vroeg boekt kan je nog kosteloos veranderen als het volledige aanbod bekend is als je zeer vroeg geboekt hebt hier kost je het 15% van je boeking + administratieve onkosten.
Wil je achteraf een betere kamer betaal je bij andere touroperators nog enkel het verschil van de kamerprijs bij, hier de huidige prijs dus je verliest je korting als die voorbij is + administratieve onkosten.
Boekt enkel bij Prettig Reizen als je zeker bent van je gekozen verblijf je kan dan geen betere touroperator hebben, maar ben je iemand die nog graag wilt veranderen als er achteraf volgens u iets beters is of als de kans bestaat dat je misschien iets moet veranderen door je werkt of familiale omstandigheden boekt dan zeker niet bij Prettig Reizen want het komt je anders zeer duur uit.
Besluit: Boekt enkel als je volledig zeker zijt want geboekt is geboekt want wat je ook wilt veranderen het kost je veel geld.
Dit is een objectieve vaststelling door wat ik zelf heb meegemaakt en dient zeker niet om deze touroperator zwart te maken het is en blijft een zeer goede touroperator.

berndv

Re: Mijn ervaring met Prettig Reizen

Ongelezen bericht door berndv »

Smetje33 schreef:Je boeking is definitief en veranderen kost heel veel geld.
Bij andere touroperators als je vroeg boekt kan je nog kosteloos veranderen als het volledige aanbod bekend is als je zeer vroeg geboekt hebt hier kost je het 15% van je boeking + administratieve onkosten.
welke touroperators? Die zijn er niet veel hoor, helemaal niet als gekozen wordt voor de goedkoopste variant.

Ik heb onderstaande regel even aangepast, aangezien die eigenlijk op nagenoeg alle touroperators van toepassing is. Neckermann biedt wel die leuke first-minute garantie, maar die geldt maar voor enkele geselecteerde reizen en dan nog onder zeer specifieke voorwaarden
Smetje33 schreef:Boekt enkel bij Prettig Reizen als je zeker bent van je gekozen verblijf
Smetje33 schreef:ben je iemand die nog graag wilt veranderen
dan boek je last-minute en beslis je op moment van vertrek wat de bestemming wordt, handig voor de impulsievelingen.
Smetje33 schreef:Dit is een objectieve vaststelling door wat ik zelf heb meegemaakt
Het deel bij prettig reizen of het deel dat er zomaar even kosteloos een geboekte reis bij andere touroperators aangepast kan worden? In dat laatste geval zou ik adviseren: lees even de topics hier op dit forum over het wijzigen van een geboekte reis bij andere touroperators.

Gesloten