Problemen Betaling Jaarpremie Zie Zo Selectief
Geplaatst: 07 jan 2017 17:19
Ik heb een aantal jaren een polis bij Zie Zo lopen ( = Zilveren Kruis Achmea ).
Vorig jaar 2016 had ik met betaling van de jaarpremie problemen, maar toen was dit de eerste keer bij deze Maatschappij, dat is met handmatige betaling opgelost.
Nu bij prolongatie weer hetzelfde probleem, ondanks contact met de Chat mogelijkheid met een medewerkster van het Zilveren Kruis .
Vandaag geen afschrijving van mijn jaarpremie voor mijn Zie Zo Selectief polis , deze zou de 27 ste van de maand december afgeschreven dienen te worden, zoals ik al eerder gemeld heb richting Zilveren Kruis de incasso staat niet klaar om dit jaar de jaarpremie te betalen ( Is voor mij van belang voor mijn VRH ).
Telefonisch en via de chat functie is het Zilveren Kruis momenteel niet of slecht bereikbaar, ik wacht nog op een terugbel van Zilveren Kruis.
Er werd een betaalmail toegezonden die ik 28 december voldaan heb, ik dacht mooi nu is alles rond.
Wat schetst mijn verbazing, er stond toch een automatische incasso klaar voor 3 januari 2017, die heb ik niet geaccepteerd aangezien ik mijn jaarpremie betaald had.
Wat doet Zilveren Kruis, ze storten mijn betaalde premie vorig jaar weer terug, gevolg ik sta weer als een 'wanbetaler' te boek.
Weer gebeld en een betaalmail ontvangen, en deze per 5 januari betaald, kijk ik vandaag 7 januari op mijn omgeving in het weboverzicht bij het Zilveren Kruis > Openstaande betaling ***,**
Betaalt u niet binnen 14 dagen? Dan betaalt u € 10 extra.
Acceptgiro kwijt? Betaal het bedrag onder vermelding van het betaalkenmerk 6001300066278011.
Dus door hun fout zou ik ook nog 10 euro extra moeten gaan betalen, vervaldatum 27 / 12 /2016 , niet betaald voor 10 januari 2017, U krijgt ook nog een boete aan uw broek. We zijn bijna twee weken verder.
Ik ben al jaren trouwe klant bij het Zilveren Kruis, maar dit is toch een uitermate vreemde gang van zaken.
Edit:
Er wordt aan gewerkt door het Zilveren Kruis , zie onderstaande topic bij hun community:
https://forum.zilverenkruis.nl/t5/Eigen ... alse#M1261
Edit: 10 Januari 2017
Het lijkt erop dat het opgelost is, ik kan nu zien dat de betaling geaccepteerd is door de verzekeraar, twee weken om een betaling rond te krijgen met twee overmakingen , stornering en terugboeking, welkom in de wondere wereld van administratie bij grote bedrijven, dit terwijl hij automatisch op de einde van de maand had moeten plaatsvinden.
Vorig jaar 2016 had ik met betaling van de jaarpremie problemen, maar toen was dit de eerste keer bij deze Maatschappij, dat is met handmatige betaling opgelost.
Nu bij prolongatie weer hetzelfde probleem, ondanks contact met de Chat mogelijkheid met een medewerkster van het Zilveren Kruis .
Vandaag geen afschrijving van mijn jaarpremie voor mijn Zie Zo Selectief polis , deze zou de 27 ste van de maand december afgeschreven dienen te worden, zoals ik al eerder gemeld heb richting Zilveren Kruis de incasso staat niet klaar om dit jaar de jaarpremie te betalen ( Is voor mij van belang voor mijn VRH ).
Telefonisch en via de chat functie is het Zilveren Kruis momenteel niet of slecht bereikbaar, ik wacht nog op een terugbel van Zilveren Kruis.
Er werd een betaalmail toegezonden die ik 28 december voldaan heb, ik dacht mooi nu is alles rond.
Wat schetst mijn verbazing, er stond toch een automatische incasso klaar voor 3 januari 2017, die heb ik niet geaccepteerd aangezien ik mijn jaarpremie betaald had.
Wat doet Zilveren Kruis, ze storten mijn betaalde premie vorig jaar weer terug, gevolg ik sta weer als een 'wanbetaler' te boek.
Weer gebeld en een betaalmail ontvangen, en deze per 5 januari betaald, kijk ik vandaag 7 januari op mijn omgeving in het weboverzicht bij het Zilveren Kruis > Openstaande betaling ***,**
Betaalt u niet binnen 14 dagen? Dan betaalt u € 10 extra.
Acceptgiro kwijt? Betaal het bedrag onder vermelding van het betaalkenmerk 6001300066278011.
Dus door hun fout zou ik ook nog 10 euro extra moeten gaan betalen, vervaldatum 27 / 12 /2016 , niet betaald voor 10 januari 2017, U krijgt ook nog een boete aan uw broek. We zijn bijna twee weken verder.
Ik ben al jaren trouwe klant bij het Zilveren Kruis, maar dit is toch een uitermate vreemde gang van zaken.
Edit:
Er wordt aan gewerkt door het Zilveren Kruis , zie onderstaande topic bij hun community:
https://forum.zilverenkruis.nl/t5/Eigen ... alse#M1261
Edit: 10 Januari 2017
Het lijkt erop dat het opgelost is, ik kan nu zien dat de betaling geaccepteerd is door de verzekeraar, twee weken om een betaling rond te krijgen met twee overmakingen , stornering en terugboeking, welkom in de wondere wereld van administratie bij grote bedrijven, dit terwijl hij automatisch op de einde van de maand had moeten plaatsvinden.