Pagina 1 van 1

Trackjack

Geplaatst: 10 jan 2017 11:47
door rtvisser
Beste,

Ik heb in 2015 een trackjack on-the-move 2.0 laten inbouwen bij een erkend installateur (~250 euro, excl. jaarlijks abonnement a 40euro).
Voor diegene die niet weten wat dit inhoudt; trackjack is een voertuigvolgsysteem voor de auto.

Nu is het zo dat in mijn versie van de trackjack een software/firmware fout zit, hij kan niet omgaan met de schrikkelseconde die dit jaar is ingevoerd.
Hierdoor geeft het systeem sinds 01-01-2017 - 00:00 geen GPS locaties meer door. Nu heb ik vanuit Trackjack een "coulance" regel gekregen en moet ~110euro betalen voor een vervangend systeem.

Mijn inziens is dit onterecht, aangezien het een geen defect is aan het product zelf, en ook niet door mijn toedoen is ontstaan.

Wat kan ik hiermee??

gr.

Re: Trackjack

Geplaatst: 13 jan 2017 12:27
door Roy123
Ik heb exact hetzelfde probleem. Meerdere auto's onder abonnement bij Trackjack. Per 1-1 geen locaties, geen registraties. Idd een mail ontvangen over een schrikkelseconde, met excel sheet erbij om het maar even handmatig te gaan registreren!!!!!!! Belachelijk. Garantiemail ontvangen, maar komt erop neer dat de systemen moeten worden geretourneerd en vervolgens worden omgeprogrammeerd.

Ik heb gebeld, men navraag gedaan over de technische achtergrond. Nee, het lag toch echt aan de schrikkelseconde. onzin.
Ik vermoed dat de sim card moet worden vervangen en het apparaat opnieuw moet worden geprogrammeerd.

En wat ook wel bijzonder is, dat Trackjack de Facebook pagina's heeft uitgezet. Bang voor commentaar???

Ik laat het er nog niet bijzitten, ze staan niet open voor overleg, kosten en stilstand worden niet vergoed en de klant moet kosten maken om de systemen weer in de lucht te krijgen. Ik heb gevraag of ze dan nieuwe kastjes wouden leveren of deze om te ruilen, nee, dat kan ook niet.

Ik ben er wel een beetje klaar mee, het is wereld weer op zijn kop!

Ik ben benieuwd naar andere ervaringen!

Re: Trackjack

Geplaatst: 14 jan 2017 09:10
door Hawk-Eye
opzeggen wegens wanprestatie, zij moeten er voor zorgen dat uw systeem werkt...

Re: Trackjack

Geplaatst: 17 mar 2017 17:41
door Ingedeb
Ik heb ook dat systeem 2 weken terug laten inbouwen. Dat ding werkt niet of een dag vertraagd od het geeft aan dat ik in antwerpen zit terwijl dat niet zo is. Diverse telefoontjes met ze gehad ja Sorry we hebben vertraging met gps systeem. Geld teruggeven is Totaal geen optie maar dat ding werkt gewoon niet. Spijt ervam

Re: Trackjack

Geplaatst: 23 mar 2017 16:17
door Verburgja
Beste... Tja dat is vervelend nieuws.
Ik adviseer dan ook het abonn. per direct te stoppen en een ingebrekstelling sturen.
[Offtopic passage verwijderd door moderator]

Re: Trackjack

Geplaatst: 24 mar 2017 09:23
door Ingedeb
Hartelijk bedankt . Ik zal ze aanschrijven dat ik alles per direct wil stoppen.

Re: Trackjack

Geplaatst: 24 mar 2017 11:42
door WinterL
Ik heb ook ooit zo'n trackjack gehad en niets anders dan gezeik ermee. Soms uren geen bereik en grote gaten in de registratie. Op een gegeven moment gewoon weggedonderd.

Half jaartje later voor mn zoontje een spotter gps tracker gekocht bij de kruidvat, werkte ook voor geen meter. Wat bleek, van dezelfde firma. Gelukkig kon ik die toen nog terugbrengen en heb ik van de kruidvat netjes mn centen teruggehad :)

Re: Trackjack

Geplaatst: 25 mar 2017 09:47
door Radar
Offtopic passages/berichten verwijderd door Moderator. Graag nu weer ontopic en anders gelieve niet (meer) reageren op dit topic!

Re: Trackjack

Geplaatst: 25 mar 2017 21:28
door Julie4444
Hawk-Eye schreef:opzeggen wegens wanprestatie, zij moeten er voor zorgen dat uw systeem werkt...
Dat kan nog helemaal niet. Eerst verkopende partij in gebreke stellen en eisen dat ze aan de overeenkomst voldoen, zonder bijbetaling. Doen ze dat niet kan er vervolgens op grond van wanprestatie kunnen gegaan worden voor ontbinding.

Re: Trackjack

Geplaatst: 28 mar 2017 09:57
door nf98
Ik heb een 10-tal systemen van deze firma. Ook ik heb er 4 die niet meer werken. Ik heb een 10-tal mails gestuurd waar gewoon niet op wordt gereageerd. Volgens mij hebben zij de plicht om werkende systemen te leveren zolang een ieder betaald voor een abonnement. En dat weten ze maar al te goed.
Zwijgen is de beste oplossing denkt men... Ik vind het naar oplichting ruiken, en ben zeer ontevreden. Men weet ook dat voor dit geld niemand naar een rechter zal stappen om het af te dwingen en zo komen ze er weer makkelijk mee weg.

Re: Trackjack

Geplaatst: 28 mar 2017 10:03
door Verburgja
Beste NF98 Het blijft vervelend dat dit gebeurd het maakt het voor andere aanbieders in ieder geval niet leuker.
Ik raad aan een aangetekende brief te sturen en zet daarin dat u hun in gebreke stelt...
het abonn. kunt u mijn in ziens het beste per direct stop zetten

Re: Trackjack

Geplaatst: 28 mar 2017 10:10
door BL2
Verburgja schreef:.....het maakt het voor andere aanbieders in ieder geval niet leuker......
Onbegrijpelijk, de vorige keer schreef je nog (gewist ivm een overvloed aan reclame) dat alle gedupeerden naar jou bedrijf kwamen om nieuwe apparatuur te kopen.