ASUS S5000A
Geplaatst: 14 jan 2017 15:24
Mijn ASUS S5000A laptop is eind 2013 aangeschaft. Kosten meer dan €600, Binnen het jaar was de grondplaat gescheurd door het scharnier. Asus liet het niet onder de garantie vallen. Was niet goed gebruikt en dat er was geen enkele schade verder te bekennen. Ik heb de laptop betaald met een creditkaart en heb het bedrag van meer dan €300 reparatiekosten van de creditkaart maatschappij terug gekregen. Viel dus nog net onder hun aankoop garantie.
Na een jaar weer het zelfde probleem, een gescheurde grondplaat. Nu nam Asus wel zijn verantwoording en repareerde het onder garantie. Nu is de grondplaat weer gescheurd. Kwam daar gelukkig op tijd achter en houdt het met was ducktape bijelkaar. Asus geeft geen garantie op een eventuele reparatie. Als ik het via de winkel (Informatique) ter reparatie aanbied moet er €65 betaald worden. (?)
Ik vind het onvoorstelbaar dat een bij laptop van meer dan €600 in iets meer dan drie jaar tijd drie keer het zelfde onderdeel stuk gaat. Iedere keer op dezelfde plaats n.l in de bovenhoek van de grondplaat bij het scharnier.
Wat zijn de mogelijkheden om ASUS nog voor enigszins aansprakelijk te stellen? Volgens mij is er sprake van een aantoonbaar ondeugdelijk onderdeel.
Na een jaar weer het zelfde probleem, een gescheurde grondplaat. Nu nam Asus wel zijn verantwoording en repareerde het onder garantie. Nu is de grondplaat weer gescheurd. Kwam daar gelukkig op tijd achter en houdt het met was ducktape bijelkaar. Asus geeft geen garantie op een eventuele reparatie. Als ik het via de winkel (Informatique) ter reparatie aanbied moet er €65 betaald worden. (?)
Ik vind het onvoorstelbaar dat een bij laptop van meer dan €600 in iets meer dan drie jaar tijd drie keer het zelfde onderdeel stuk gaat. Iedere keer op dezelfde plaats n.l in de bovenhoek van de grondplaat bij het scharnier.
Wat zijn de mogelijkheden om ASUS nog voor enigszins aansprakelijk te stellen? Volgens mij is er sprake van een aantoonbaar ondeugdelijk onderdeel.