Brugman Badkamers - Bijzonder slechte service
Geplaatst: 16 jan 2017 16:32
Een jaar geleden hebben we bij Brugman een badkamer en toilet besteld en ook de montage bij Brugman afgenomen. Vanaf dag één slechte ervaringen gehad. Afspraken werden niet nagekomen, materiaal bleek van slechte kwaliteit en alles moest tegen een meerprijs. Waar wij ons echter het meest aan gestoord hebben, is de arrogante en uitzonderlijk slechte klantenservice. Op geen enkel vlak bleken zij in staat om zich in te leven in onze situatie en werd de klachten afgedaan als schade door verkeerd gebruik of schade door externe factoren - het lag volgens hen echter nooit aan het materiaal of aan Brugman zelf.
Als wij - na heel lang klagen - deels tegemoet werden gekomen, werd er altijd nadrukkelijk vermeld dat Brugman dit doet uit coulance terwijl het vaak om een productdefect of verkeerde montage ging. Eenmaal gaf ik aan de een roestende wc-bril niet vervangen moest worden uit coulance maar enkel omdat een wc-bril bij normaal gebruik en normaal schoonmaken niet binnen een half jaar zou moeten roesten, werd er door de klantenservice gedreigd met het annuleren van de bestelling.
Ik had me kunnen voorstellen dat één slechte ervaring met een bedrijf misschien betekent dat wij gewoon pech hebben of telkens net de verkeerde persoon treffen maar het blijkt uit vele ervaringen op internet dat wij zeker geen uitzondering zijn en dat de bijzonder slechte service eerder regel is.
Wij zijn momenteel aan het kijken of we via gerechtelijke stappen onze badkamer alsnog af kunnen krijgen.
Als wij - na heel lang klagen - deels tegemoet werden gekomen, werd er altijd nadrukkelijk vermeld dat Brugman dit doet uit coulance terwijl het vaak om een productdefect of verkeerde montage ging. Eenmaal gaf ik aan de een roestende wc-bril niet vervangen moest worden uit coulance maar enkel omdat een wc-bril bij normaal gebruik en normaal schoonmaken niet binnen een half jaar zou moeten roesten, werd er door de klantenservice gedreigd met het annuleren van de bestelling.
Ik had me kunnen voorstellen dat één slechte ervaring met een bedrijf misschien betekent dat wij gewoon pech hebben of telkens net de verkeerde persoon treffen maar het blijkt uit vele ervaringen op internet dat wij zeker geen uitzondering zijn en dat de bijzonder slechte service eerder regel is.
Wij zijn momenteel aan het kijken of we via gerechtelijke stappen onze badkamer alsnog af kunnen krijgen.