LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Maps & More VW Up

Andere onderwerpen over auto en vervoer
léon.angenent
Contacteer:

Maps & More VW Up

Ongelezen bericht door léon.angenent »

Maps & More van VW bevat software voor navigatie van Garmin, daarnaast levert het scherm informatie over de auto en een media-scherm met bv de radiozender die je aan hebt staan.

Na het updaten van de software via Garmin blijkt dat bij de radio zender het logo van die zender niet meer getoond wordt, het betreffende vakje blijft grijs. Na nakijken van diverse fora en oplossingen die alle kanten uitwijzen (apart downloaden van logo en aanpassen naam bv) heb ik zowel VW als Garmin gevraagd wat de oplossing is. Antwoord van Garmin:

Bedankt dat u contact heeft opgenomen met Garmin Europe.

Ik help u graag verder.
De logo's kunnen na de software update inderdaad niet meer gelezen worden door de software op het toestel.
Voor de logo's zelf moet nog een update uitkomen.
Helaas kunnen wij niet zeggen wanneer deze update uitkomt. Deze update word door Volkswagen zelf uitgebracht.
Mijn excuses voor het ongemak.

Antwoord van VW:

De zenderlogo's zijn op internet te verkrijgen. Radio zenders leveren deze zelf aan. Dit wordt niet in een update verwerkt.

met andere woorden 'zoek het zelf maar uit'.

Dus mijn vraag, heeft iemand dit probleem ook (gehad) en weet hij/zij een oplossing?

stofzuigertje

Re: Maps & More VW Up

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

U heeft helaas geen Garmin maar voor VW aangepaste versie....

Teunbosseman
Contacteer:

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

stofzuigertje schreef:U heeft helaas geen Garmin maar voor VW aangepaste versie....

Neen, het is en blijft een Garmin maar met een VW schilletje erom heen.

Teunbosseman
Contacteer:

léon.angenent schreef:Maps & More van VW bevat software voor navigatie van Garmin, daarnaast levert het scherm informatie over de auto en een media-scherm met bv de radiozender die je aan hebt staan.

Na het updaten van de software via Garmin blijkt dat bij de radio zender het logo van die zender niet meer getoond wordt, het betreffende vakje blijft grijs. Na nakijken van diverse fora en oplossingen die alle kanten uitwijzen (apart downloaden van logo en aanpassen naam bv) heb ik zowel VW als Garmin gevraagd wat de oplossing is. Antwoord van Garmin:

Bedankt dat u contact heeft opgenomen met Garmin Europe.

Ik help u graag verder.
De logo's kunnen na de software update inderdaad niet meer gelezen worden door de software op het toestel.
Voor de logo's zelf moet nog een update uitkomen.
Helaas kunnen wij niet zeggen wanneer deze update uitkomt. Deze update word door Volkswagen zelf uitgebracht.
Mijn excuses voor het ongemak.

Antwoord van VW:

De zenderlogo's zijn op internet te verkrijgen. Radio zenders leveren deze zelf aan. Dit wordt niet in een update verwerkt.

met andere woorden 'zoek het zelf maar uit'.

Dus mijn vraag, heeft iemand dit probleem ook (gehad) en weet hij/zij een oplossing?

He antwoord heb je reeds:
Antwoord van VW:

Dus downloaden en vermoedelijk via usb ff inladen. Zal in de handleiding staan.

Zo moet ik ook mijn parrot updaten.

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Teunbosseman schreef:
stofzuigertje schreef:U heeft helaas geen Garmin maar voor VW aangepaste versie....

Dus een voor VW aangepaste versie...Het is een ander product dan een vergelijkbaar Garmin product.

absent

Ongelezen bericht door absent »

GJvdZ schreef:
Teunbosseman schreef:

Dus een voor VW aangepaste versie...Het is een ander product dan een vergelijkbaar Garmin product.
Neen. Het is een Garmin in een VW- dashboard. Uiterlijk dus anders, innerlijk niet en gelinkt aan de VAGCOM.

Teunbosseman
Contacteer:

absent schreef: Neen. Het is een Garmin in een VW- dashboard. Uiterlijk dus anders, innerlijk niet en gelinkt aan de VAGCOM.
Zo is het :mrgreen: Net als in een seat mii.....zit ook een garmin maar dan met een seat schilletje.

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Omdat het geen 100% Garmin meer is dus werken hun update niet, wel de dure via de dealer organisatie en aangepast helaas.
Daarom wil ik liever losse kast van Action dan ingebouwde die vaak na een aantal jaren niets meer kan.
Vele Auto Merken hebben na een jaar of 6 verouderde zooi en de brede weg tussen Amsterdam en Utrecht, ik rij nog dagelijks met oude zooi door
de weilanden..... en hij piept als een gek.

Gesloten