Ingaan nieuwe overeenkomst met Telfort
Geplaatst: 18 jan 2017 16:59
Ik vraag mij af;
Ik ben 15 december j.l. een overeenkomst aangegaan met Telfort voor internet en bellen.
Telfort kon pas op 15 januari, een maand later, de boel overzetten.
Ondanks alle beloftes dat er geen problemen zouden optreden en dat alles soepel zou verlopen was de migratie een bak met stress en problemen.
Nu heb ik aangezegd dat, als het niet naar tevredenheid wordt opgelost dat ik het abonnement wil opzeggen.
Men claimt dat de bedenktijd van 14 dagen verlopen is.
Ik claim dat de bedenktijd van 14 dagen ingaat op het moment dat de dienst geleverd gaat worden.
Immers dan pas kan ik bepalen wat men levert wat beloofd is.
Zo kan elke leverancier wel een overeenkomst aangaan, na 14 dagen leveren en wanneer het product niet bevalt, claimen dat de bedenk tijd voorbij is.
Wie heeft er nu eigenlijk gelijk.
Ik ben 15 december j.l. een overeenkomst aangegaan met Telfort voor internet en bellen.
Telfort kon pas op 15 januari, een maand later, de boel overzetten.
Ondanks alle beloftes dat er geen problemen zouden optreden en dat alles soepel zou verlopen was de migratie een bak met stress en problemen.
Nu heb ik aangezegd dat, als het niet naar tevredenheid wordt opgelost dat ik het abonnement wil opzeggen.
Men claimt dat de bedenktijd van 14 dagen verlopen is.
Ik claim dat de bedenktijd van 14 dagen ingaat op het moment dat de dienst geleverd gaat worden.
Immers dan pas kan ik bepalen wat men levert wat beloofd is.
Zo kan elke leverancier wel een overeenkomst aangaan, na 14 dagen leveren en wanneer het product niet bevalt, claimen dat de bedenk tijd voorbij is.
Wie heeft er nu eigenlijk gelijk.