Pagina 1 van 1

Ziggo is een drama

Geplaatst: 22 jan 2017 13:13
door Submarine
ZIGGO is een groot drama. Kocht op 26 december 2016 bij Mediamarkt een tweede tv, de Ziggo vertegenwoordiger bood aan een CI+module te sturen. Vanaf dat moment ben ik in een nachtmerrie terechtgekomen die je niemand gunt. Tientallen beloften van helpdeskmedewerkers en monteur werden niet ingelost. Er werd mij ongevraagd een mediabox gezonden, ongevraagd kreeg ik een extra zenderpakket, de internetsnelheid ging terug van 150Mb/s naar 40Mb/s, de CI+ module werkte niet, ik kreeg een nieuwe modem (Ziggo Connect) en nogmaals een nieuwe CI+ module, enz. enz. Monteur langs geweest, de poorten 2,3 en 4 van het nieuwe Connect modem, dat mij ongevraagd werd toegezonden, zou softwarematig in ‘brug’ gezet worden, zodat ik mijn eigen peperdure Netgear router kon blijven gebruiken, is nooit gebeurd. De menutoetsen van mijn telefoon werken niet meer, alles geprobeerd, noppes! Ik word voortdurend met een kluitje in het riet gestuurd, van het kastje naar de muur.
Uiteindelijk maar een brief gestuurd naar de directeur Klantenservice, nooit meer iets van gehoord, niet eens een ontvangstbevestiging! Deze arrogantie vloeit voort uit pure machtsmisbruik. Wordt het onderhand niet eens tijd om een collectieve klacht over ZIGGO te deponeren bij de toezichthouder Autoriteit Consument en Markt? Wellicht misbruikt de Amerikaanse eigenaar van Ziggo, Liberty Global die 96% van de aandelen bezit, zijn machtspositie.

Re: Ziggo is een drama

Geplaatst: 22 jan 2017 18:27
door Quark

Re: Ziggo is een drama

Geplaatst: 22 jan 2017 23:22
door crazyme
Submarine schreef:Vanaf dat moment ben ik in een nachtmerrie terechtgekomen die je niemand gunt.
Daar stel ik mij toch iets anders bij voor. Probeer eerst maar eens te relativeren voordat je dit soort zinnen opschrijft.

Re: Ziggo is een drama

Geplaatst: 22 jan 2017 23:54
door absent
Hoe duur is een peperdure router tegenwoordig? Ik heb via de zaak een 10ports Sonicwall , goed voor 10 SSIDs en heel veel netwerkgedoetjes. Muy veel pecunia.

Re: Ziggo is een drama

Geplaatst: 23 jan 2017 10:39
door stofzuigertje
Hij heeft gebeld met vraag en daar gaat het fout.
Geen enkel bewijs en als je naar CI kaart vraagt en je kreeg kastje?
Ja, terug zetten naar lage snelheid, een niet deskundige helpdesk dus niet meer bellen maar mailen.

Re: Ziggo is een drama

Geplaatst: 23 jan 2017 15:08
door bprosman
Wat hebben de router, telefoontoetsen etc met de CI+ module te maken ?
Signaal naar de CI+ gaat (als het goed is) complete buiten de modem om.

Re: Ziggo is een drama

Geplaatst: 23 jan 2017 16:13
door sjohie
Submarine schreef:ZIGGO is een groot drama. Kocht op 26 december 2016 bij Mediamarkt een tweede tv, de Ziggo vertegenwoordiger bood aan een CI+module te sturen. Vanaf dat moment ben ik in een nachtmerrie terechtgekomen die je niemand gunt. Tientallen beloften van helpdeskmedewerkers en monteur werden niet ingelost. Er werd mij ongevraagd een mediabox gezonden, ongevraagd kreeg ik een extra zenderpakket, de internetsnelheid ging terug van 150Mb/s naar 40Mb/s, de CI+ module werkte niet, ik kreeg een nieuwe modem (Ziggo Connect) en nogmaals een nieuwe CI+ module, enz. enz. Monteur langs geweest, de poorten 2,3 en 4 van het nieuwe Connect modem, dat mij ongevraagd werd toegezonden, zou softwarematig in ‘brug’ gezet worden, zodat ik mijn eigen peperdure Netgear router kon blijven gebruiken, is nooit gebeurd. De menutoetsen van mijn telefoon werken niet meer, alles geprobeerd, noppes! Ik word voortdurend met een kluitje in het riet gestuurd, van het kastje naar de muur.
Uiteindelijk maar een brief gestuurd naar de directeur Klantenservice, nooit meer iets van gehoord, niet eens een ontvangstbevestiging! Deze arrogantie vloeit voort uit pure machtsmisbruik. Wordt het onderhand niet eens tijd om een collectieve klacht over ZIGGO te deponeren bij de toezichthouder Autoriteit Consument en Markt? Wellicht misbruikt de Amerikaanse eigenaar van Ziggo, Liberty Global die 96% van de aandelen bezit, zijn machtspositie.
Wie of wat, en vooral wáár was deze vertegenwoordiger? Als ik nl bij Ziggo op de site kijk, kan ik onder "Mijn Ziggo" er eentje bestellen, à 2 euro/maand. Daar zie of spreek ik niemand voor van Ziggo zelf, laat staan dat ik een nieuw modem of abonnement krijg?

Re: Ziggo is een drama

Geplaatst: 01 feb 2017 07:18
door marcogroningen
Hij zegt dat hij bij de Mediamarkt is geweest. Daar heb je altijd zo'n Ziggo gedeelte met een studentje die niks weet over het product/dienst zelf. Ik denk dat hij dat studentje de module heeft laten bestellen. Tja, dat is vragen om moeilijkheden.

Re: Ziggo is een drama

Geplaatst: 01 feb 2017 08:09
door sjohie
marcogroningen schreef:Hij zegt dat hij bij de Mediamarkt is geweest. Daar heb je altijd zo'n Ziggo gedeelte met een studentje die niks weet over het product/dienst zelf. Ik denk dat hij dat studentje de module heeft laten bestellen. Tja, dat is vragen om moeilijkheden.
40Mbit ipv 150Mbit voorheen, betekent dat TS een ander abonnement heeft afgesloten, dat is nl precies het verschil tussen alles-in-een start, en complete. Dat zo'n Ziggo menneke begint over horizon boxen en gratis tablets snap ik, daarvoor staattie er, maar als TS zegt ik wil een extra CI+ module, en hij loopt met een compleet ander abonnement de deur uit, heeft hij ook lopen slapen in mijn ogen.

Re: Ziggo is een drama

Geplaatst: 01 feb 2017 09:54
door Dirkie
sjohie schreef:
marcogroningen schreef:Hij zegt dat hij bij de Mediamarkt is geweest. Daar heb je altijd zo'n Ziggo gedeelte met een studentje die niks weet over het product/dienst zelf. Ik denk dat hij dat studentje de module heeft laten bestellen. Tja, dat is vragen om moeilijkheden.
40Mbit ipv 150Mbit voorheen, betekent dat TS een ander abonnement heeft afgesloten, dat is nl precies het verschil tussen alles-in-een start, en complete. Dat zo'n Ziggo menneke begint over horizon boxen en gratis tablets snap ik, daarvoor staattie er, maar als TS zegt ik wil een extra CI+ module, en hij loopt met een compleet ander abonnement de deur uit, heeft hij ook lopen slapen in mijn ogen.
Zo dom is dat studentje misschien toch ook niet. Hij weet aan iemand iets anders te verkopen dan dat gevraagd is (misschien omdat hij dom is maar het kan ook zijn dat hij daar meer provisie over krijgt) en de koper, die er bij staat en meekijkt, gaat daar mee akkoord. Wie is er nu dom? Maar misschien zit ik er wel helemaal naast want ik was er niet bij in de Media Markt toen dit gebeurde.
O ja en voor de zekerheid. Ik werk niet bij Ziggo en ook niet bij de Media Markt.