Pagina 1 van 1

postbank.nl blijkt niet op te zeggen!

Geplaatst: 06 mei 2004 17:35
door Till van Dorst
Ik had postbank.nl aangevraagd en heb codes en alles ontvangen om in te loggen. Maar ik heb besloten vanwege storingsgevoeligheid computer, om het op te zeggen. Dit blijkt niet te kunnen! Ik kan wel zelf de codes vernietigen, maar het is niet mogelijk om uit hun registratie van postbank.nl gehaald te worden. Ondanks 3 e-mails blijft het onmogelijk. Ik vind dit flauwekul, want een winkel kun je ook uitlopen.
Wie -met kennis van zaken- wil reageren?

Re: postbank.nl blijkt niet op te zeggen!

Geplaatst: 07 mei 2004 21:51
door Gast
denk dat je abuis bent want je ken het wel degelijk opzeggen.
bel ff naar de girofoonlijn en dan vraag je het adres aan die medewerkers.
die geven je een adres en dan ken je het schriftelijk opzeggen.
heb het pas opgezegd helaas heb ik het adres niet voor je.

Re: postbank.nl blijkt niet op te zeggen!

Geplaatst: 07 mei 2004 21:59
door Gast
Ik heb hetzelfde. Alles aangevraagd en ontvangen, maar om dezelfde reden als jou, niet op de computer gezet. Ik wist niet dat je het dan moet opzeggen. Ik dacht, ik wacht er nog wel even mee tot het beter gaat werken. Maar eigenlijk wil ik het al niet eens meer! Nouja, ik wacht wel ff af!

Re: postbank.nl blijkt niet op te zeggen!

Geplaatst: 10 mei 2004 23:05
door Rinus Bodbijl
Het lijkt mij dat het mogelijk moet zijn om uit het databestand te worden geschrapt. Als dat niet mogelijk blijkt te zijn, zou je een klacht bij de registratiekamer kunnen indienen.

Re: postbank.nl blijkt niet op te zeggen!

Geplaatst: 11 mei 2004 23:11
door harryvbos
een gratis dienst opzeggen,**** man wat typisch nederlands om hierover te klagen gewoon niet meer gebruiken..