Pagina 1 van 1

MasonMadness levert niet

Geplaatst: 25 jan 2017 14:31
door Marin01
Ik heb op 9 januari jl. voor 35 euro een bestelling gedaan bij MasonMadness.com, een webwinkel uit Zoeterwoude.
Na betaald te hebben kreeg ik een bevestiging van mijn bestelling. De levertijd zou 7-9 dagen zijn.

Levering bleef echter uit. Sindsdien heb ik niets meer gehoord en er wordt niet gereageerd op mails. Ik baal van mijn 35 euro maar wat ik minstens zo vervelend vind is dat de website gewoon blijft bestaan, en deze situatie dus kan blijven voortbestaan. Hebben jullie tips hoe ik dit kan stoppen?

Re: MasonMadness levert niet

Geplaatst: 27 jan 2017 15:37
door peggy_1964
Ik heb net op die site gekeken en dan met name naar de betaalmogelijkheden. Ik zie dat via PayPal betaald kan worden. Als je via PayPal hebt betaald, is er geen vuiltje aan de lucht. Gewoon via de site van PayPal via Tools --> Actiecentrum --> Een probleem melden aangeven dat je niets hebt ontvangen. PayPal neemt het in onderzoek en wanneer blijkt dat je gelijk hebt, wordt je betaling terugbetaald. Heb je via iDeal betaald, dan raad ik je aan de voorwaarden van iDeal na te lezen. Je krijgt als ondernemer namelijk niet zomaar een iDeal account

Re: MasonMadness levert niet

Geplaatst: 27 jan 2017 16:00
door bprosman
Er staat een bezoekadres op de site.

Re: MasonMadness levert niet

Geplaatst: 27 jan 2017 16:55
door Loeter
Aangetekende ingebrekestelling sturen is de eerste stap.

Re: MasonMadness levert niet

Geplaatst: 28 jan 2017 14:41
door berndv
uiterste levertijd is inmiddels dus 1 week, oftewel 5 werkdagen verstreken. Zo te zien verdient dit zeker niet de schoonheidsprijs. Zoals Loeter al zegt, aangetekende schriftelijke in gebreke stellen.