Fiber Nederland
Geplaatst: 27 jan 2017 22:57
Fiber Nederland profileert zich als een aanbieder van televisie, internet en telefonie via glasvezel, ze wekken zelfs de indruk dat het hún glasvezel is (lachertje), maar vergis je niet. Hun instap-abonnement is DSL (telfoonlijn), of er nu al glasvezel in je huis ligt of niet. Hun 'gratis' omzetten naar glasvezel gebeurt ook niet. De abonnementen die wél van glasvezel gebruik maken, zijn even duur of duurder dan die van goede aanbieders (waar ik Fiber Nederland niet onder reken).
Vanaf het moment dat ik de (DSL-)zaak had aangesloten, heb ik geen moment beeld op de televisie gehad. Internet lag er om de haverklap langdurig uit. Van de toegezegde glasvezel-apparatuur heb ik na 5 maanden nog steeds niets gezien, terwijl ik dat volgens de helpdesk met een week in huis zou hebben. Die helpdesk wordt bevolkt door ongedresseerde apen en verstandelijk gehandicapten. Tenzij je geluk hebt, is die helpdesk trouwens onbereikbaar (een wachttijd van 15+ minuten met treitermuziekje betekent voor mij onbereikbaar).
Mijn advies: trap er niet in, het is een waardeloos bedrijf.
Vanaf het moment dat ik de (DSL-)zaak had aangesloten, heb ik geen moment beeld op de televisie gehad. Internet lag er om de haverklap langdurig uit. Van de toegezegde glasvezel-apparatuur heb ik na 5 maanden nog steeds niets gezien, terwijl ik dat volgens de helpdesk met een week in huis zou hebben. Die helpdesk wordt bevolkt door ongedresseerde apen en verstandelijk gehandicapten. Tenzij je geluk hebt, is die helpdesk trouwens onbereikbaar (een wachttijd van 15+ minuten met treitermuziekje betekent voor mij onbereikbaar).
Mijn advies: trap er niet in, het is een waardeloos bedrijf.