Tijdens een storing van KPN geen signaal. Gebeld en op advies Tele2 alles gesloopt tot aan de KPN aansluiting. (anders helpen we u niet). Nadien werd een monteur gestuurd. Waarom heeft u alles weggehaald "moest van Tele2". Kleine reparatie gedaan 10 min. Kosten 80 euro. Echter net als voor de storing klapt de modem eruit. Zelf heb ik het idee dat het modem als router problemen heeft. Dit geeft men na veel bellen toe. Oplossing een ander abonnement en u krijgt een modem die wel functioneert. Uiteindelijk trap ik daar twee keer in (ja ben erger dan een ezel). Echter weet de ene medewerker van T2 niet wat de andere doet T2 medewerker doet dus het hele circus begint (en blijft) zich weer opnieuw herhalen. Uiteindelijk wordt ik wakker van "ik heb recht op internet ook zonder een nieuw abonnement! Dus opzeggen die aanvraag. Maar ja nu een paar keer per dag het modem resetten als er een nieuw apparaat zich aansluit op mijn router. De sfeer en communicatie wordt steeds grilliger. Bij het terug vragen van mijn 80 euro van de monteur wordt ik door een medewerker T2 afgedroogd voor leugenaar etc. neergezet.
Wat voor bedrijf is dit in godsnaam geworden. Conclusie bijna geen internet, wifi telefoon werkt niet enz.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Het Kafka van Tele2
Re: Het Kafka van Tele2
[Ongefundeerde passage verwijderd door moderator] Ik heb er zo'n spijt van dat ik in januari ben overgestapt naar hun bah bah en nog eens bah. Vanaf dag 1 problemen met wifi decoder die hapert etc. Snelheid van internet komet gewoon goed binnen, maar dat wil niet zeggen dat het signaal sterk genoeg is om naar de slaapkamer te komen. Verbindingset nieuwste en de beste volgens de consumentenbond en geeft bij hun gewoon storing. Monteur geweest afijn die zegt dus even gewoon dat het aan mijn meterkast ligt. Jaja verschillende groepen bla bla bla... Klantenservice zegt gewoon doodleuk tja tis een luxe probleem je moet gewoon maar een kabeltje trekken. [Ongefundeerde passage verwijderd door moderator] Dus ik zit nu met een luxe probleem ik heb geen tv op je slaapkamer. En ik zit nog 10mnd aan dat rot contract vast. Zijn hier mensen die ook problemen hebben met tele2??
Laatst gewijzigd door Radar op 04 mar 2017 08:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde passages verwijderd
Reden: Ongefundeerde passages verwijderd
-
Re: Het Kafka van Tele2
Dus je neemt het Tele2 kwalijk dat je power over ethernet adapter in jouw woning niet werkt? Je weet duidelijk niet wat Tele 2 levert zij leveren internet tot aan het modem en je geeft zelf aan dat het tot het modem goed is.Noes1980 schreef:[Ongefundeerde passage verwijderd door moderator] Ik heb er zo'n spijt van dat ik in januari ben overgestapt naar hun bah bah en nog eens bah. Vanaf dag 1 problemen met wifi decoder die hapert etc. Snelheid van internet komet gewoon goed binnen, maar dat wil niet zeggen dat het signaal sterk genoeg is om naar de slaapkamer te komen. Verbindingset nieuwste en de beste volgens de consumentenbond en geeft bij hun gewoon storing. Monteur geweest afijn die zegt dus even gewoon dat het aan mijn meterkast ligt. Jaja verschillende groepen bla bla bla... Klantenservice zegt gewoon doodleuk tja tis een luxe probleem je moet gewoon maar een kabeltje trekken. [Ongefundeerde passage verwijderd door moderator] Dus ik zit nu met een luxe probleem ik heb geen tv op je slaapkamer. En ik zit nog 10mnd aan dat rot contract vast. Zijn hier mensen die ook problemen hebben met tele2??
Als je power over ethernet adapter niet goed werkt heeft dit helemaal niets met tele2 te maken, zij hebben gewoon een standaard netwerk aansluiting op hun modem. De monteur heeft gelijk het ligt aan je stroomgroepen, iets zorgt voor storing.
Ik heb zelf ook power over ethernet en stop contant 1 werkt niet en 2 meter verderop (zelfde groep) geeft geen problemen. Verschil ik dat ik weet dat het ondingen zijn en ga absoluut niet mijn ISP aanspreken op het niet functioneren van iets waar zij niets mee te maken hebben.