Nu heb ik in december mijn abonnement opgezegd met nummerbehoud. Wat alleen mogelijk was doordat ik een email van Tele2 ontving met gewijzigde voorwaarden. Mijn looptijd loopt nog tot Juni.
Doordat ik overstap naar een andere provider is er nummerportering aangevraagd. Deze word steeds door Tele2 afgewezen. Na 4 x te bellen en EINDELOOS aan de telefoon te hangen ( gaan mijn belminuten)is er voor de 3e keer beloofd dat het in orde is en BEN mijn nummer over kan nemen. En natuurlijk ontvangt BEN weer een weigering. Weer met Tele2 bellen om dat op te lossen... en raad eens? word weer in orde gemaakt met een looptijd van 15 werkdagen ??????? Hoe moeilijk kan het zijn? Ook verzocht om een bevestigings-email welke ik na WEER bellen heb ontvangen..
Staat enkel in dat we elkaar gesproken hebben en dat het "probleem"is doorgestuurd naar de desbetreffende afdeling. en dat dit een doorlooptijd heeft van 15 werkdagen.
Hoe krijg ik het voor elkaar dat het opgezegd word MET nummerbehoud dat dan door BEN overgenomen kan worden?
Intussen dus ruim een maand bezig met iets wat volgens mij een wettelijk recht is.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Opzeggen met nummerbehoud (bijna?) onmogelijk
Re: Opzeggen met nummerbehoud (bijna?) onmogelijk
Een NP, nummerportatie, is iets tussen twee providers. Een klant hoort daar niet tussen, kan daar niet tussen en mag daar niet tussen. Het probleem dient opgelost te worden door de nieuwe provider. Via a2a kan het binnen een uur geregeld zijn.