Ik heb bij deze bankier +/- 15 jaar geleden een Florijnenvloot spaarrekening geopend voor mijn zoon.
Deze rekening geeft recht op een bonusrente van 15% op de 15e verjaardag van het kind. Mijn zoon is 2 maanden geleden 15 geworden.
En U raad het al: "de bonusrente is zoek"
Ik heb wekelijks contact met Het ABN AMRO kantoor in Schoonhoven. De medewerkers (inmiddels nog 3 personen) doen hun stinkende best om me te helpen. Als ze me zien aankomen dan heeft men de neiging om de rolluiken naar beneden te doen.
Deze personen hebben naar mening geen enkele bevoegdheid meer. Klagen zich suf bij collega's die in een ivorentoren zitten. Kans op een oplossing "Nihil". Deze figuren mogen helaas geen direkt contact hebben met de klanten.
Leve de re-organisatie bij deze bankier. De klant en de nog resterende personeelsleden zijn uiteraard weer de dupe van wanbeleid.
Een tip aan de leiding van de bank. Het kantoor in Schoonhoven is inmiddels wel heel erg groot om 3 personeelsleden te huisvesten: "Sluiten die hap"
Dat scheelt weer heel wat Euro'tjes.
De nog resterende klanten moeten voor de diensten dan wel naar Gouda (afstand 16 km) , maar ja klanten zijn niet belangrijk.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ABN AMRO, Serviceverlening
Re: ABN AMRO, Serviceverlening
abn amro (bewust met kleine letters want de service is navenant) almere haven. is ook gerenoveerd. Maar vraag niet hoe. Als de dames gezellig aan het kletsen zijn kan je als klant wel gaan zitten want dat kan wel even duren en probeer ze niet te onderbreken
want dan volgt een zeer vernietigende blik! Als je geld moet pinnen wordt er 2 van de 3x geen bon gegeven. Ga je naar binnen met een klacht dan komt het antwoord er op neer dat zij daar niets mee te maken hebben. Actie wordt er in ieder geval niet ondernomen. Het overstappen naar een andere bank kost mij helaas teveel tijd en werk anders direkt!
want dan volgt een zeer vernietigende blik! Als je geld moet pinnen wordt er 2 van de 3x geen bon gegeven. Ga je naar binnen met een klacht dan komt het antwoord er op neer dat zij daar niets mee te maken hebben. Actie wordt er in ieder geval niet ondernomen. Het overstappen naar een andere bank kost mij helaas teveel tijd en werk anders direkt!
Re: ABN AMRO, Serviceverlening
ook in Huizen abnamro is het slecht gesteld met de service!
we hadden 2 filialen in huizen op ongeveer 50000 inwoners is dat niet veel (mijn mening) daarbij heffen ze diegene op die vlak bij ouderen en mensen met een lichamelijke en geestelijke handicap gelegen was.
die mensen mogen nu fijn 5 km door huizen kuieren om hun geld te halen.
laatst moest ik en geld opnemen 3000€ ongeveer om een leverancier te betalen. en ik moest een pas activeren.
nou dat was leuk . NOT
mocht ik eerst ff een rij van een uur ongeveer gaan staan om mijn pas te activeren. (AH is sneller met hun rijen).
kon ik daarna aansluiten in de andere rij van 45 mins om mijn geld te halen.
en het leuke is dat ik nu al 4x vergeefs om een reactie heb gevraagd.
Van het hoofdkantoor heb ik alleen de mededeling gehad dat ze het zouden doorsturen en spoedig een reactie kon verwachten.
als iedereen zijn geld ophaalt bij die bank kan zij sluiten.
een Bank leeft bij gratie van het geld dat wij er lenen en storten. stopt men daarmee heeft de bank zijn bestaansrecht verloren.
mij gaan ze als klant verliezen wat een K***e bedrijf.
groeten
een zeer geirriteerde klant.
we hadden 2 filialen in huizen op ongeveer 50000 inwoners is dat niet veel (mijn mening) daarbij heffen ze diegene op die vlak bij ouderen en mensen met een lichamelijke en geestelijke handicap gelegen was.
die mensen mogen nu fijn 5 km door huizen kuieren om hun geld te halen.
laatst moest ik en geld opnemen 3000€ ongeveer om een leverancier te betalen. en ik moest een pas activeren.
nou dat was leuk . NOT
mocht ik eerst ff een rij van een uur ongeveer gaan staan om mijn pas te activeren. (AH is sneller met hun rijen).
kon ik daarna aansluiten in de andere rij van 45 mins om mijn geld te halen.
en het leuke is dat ik nu al 4x vergeefs om een reactie heb gevraagd.
Van het hoofdkantoor heb ik alleen de mededeling gehad dat ze het zouden doorsturen en spoedig een reactie kon verwachten.
als iedereen zijn geld ophaalt bij die bank kan zij sluiten.
een Bank leeft bij gratie van het geld dat wij er lenen en storten. stopt men daarmee heeft de bank zijn bestaansrecht verloren.
mij gaan ze als klant verliezen wat een K***e bedrijf.
groeten
een zeer geirriteerde klant.