datingsite lexa (annex chatrooms)
Geplaatst: 07 mei 2004 12:03
beste Radar redactie,
zoals te zien zijn er al vele klachten binnengekomen en ook wil een bijdrage leveren. zoals Rolls al treffend zei is het treffend weergegeven.
wat als de KPN ineens besluit dat je nog maar in je eigen regio kan bellen voortaan, of je energiebedrijf besluit nog maar uit 1 kraan water te laten komen en zo kun je talloze voorbeelden bedenken van geleverde diensten tegen betalen voor een product.
De leiding van Lexa die zich nu verschuilen achter standaard berichtjes en schermen met een advocaat die beweert dat ze in hun recht staan???
ik daag Radar uit om de 1 op 1 chat eens ruim te gaan proberen maar dan wel als man zijnde.
het is namelijk eerder een pure toevalstreffer dan een dienst. je moet namelijk een chatverzoekje doen aan iemand en dan kom je automatisch in een private room waar je dan dient te wachten tot de gekozen vrouw zal vewrschijnen. die heeft echter wellicht tientallen berichten en chatverzoeken om door te nemen hetgeen erg tijdrovend kan zijn en dus moet dan mijn chatverzoek maar net worden geopend en nadat ze mijn profiel heeft gelezen en dit haar aanspreekt kan ze besluiten om er op in te gaan. is ze echter al in een gesprek of druk bezig met het beantwoorden van berichten dan kun je dus wachten tot je een ons weegt en komt er niemand voor die zogenaamde 1 op 1 chat. aangezien Lexa het niet wil toestaan dat je buiten hen om 1 op 1 kan chatten staan ze een hoop woorden niet eens toe in berichten zoals verwijzingen naar hotmailadressen. ze zijn er ook achter dat slimmerikken als alternatief bijvoorbeeld hetemeel gebruikten en t woord meel kan ook niet net als t woord apestaartje. ik zelf heb t alsvolgt proberen te doen(en zo is t wel door de mazen geglipt) :
Voor hen die na het lezen rechtstreeks willen chatten (wat ze hier sinds 3 mei j.l. om zeep hebben geholpen) die kunnen dit laten weten via: swing dan een platstreepje, dan t woordje hij gevolgd door dat krulletje en dan die hele warme . op deze manier kan iemand uitvissen dat t moet zijn: [email protected]
aangezien consumentenbelangen doorgaans door Radar ook goed worden behartigd lijkt het me wel dat, als een organisatie met ruim 100.000 leden ongemeld hun tarieven verdubbelt en dan iets verwijderen waarvoor je betaald en lid wilt worden/blijven, jullie hier je licht op kunnen laten schijnen. Laat eens zien dat er echt consumentenbelangen worden behartigd en stel deze praktijken eens aan de kaak.
bij voorbaat dank, mede namens vele honderden zoniet duizenden gedupeerde mensen die helaas niet allemaal weten dat ze hier kunnen reageren
zoals te zien zijn er al vele klachten binnengekomen en ook wil een bijdrage leveren. zoals Rolls al treffend zei is het treffend weergegeven.
wat als de KPN ineens besluit dat je nog maar in je eigen regio kan bellen voortaan, of je energiebedrijf besluit nog maar uit 1 kraan water te laten komen en zo kun je talloze voorbeelden bedenken van geleverde diensten tegen betalen voor een product.
De leiding van Lexa die zich nu verschuilen achter standaard berichtjes en schermen met een advocaat die beweert dat ze in hun recht staan???
ik daag Radar uit om de 1 op 1 chat eens ruim te gaan proberen maar dan wel als man zijnde.
het is namelijk eerder een pure toevalstreffer dan een dienst. je moet namelijk een chatverzoekje doen aan iemand en dan kom je automatisch in een private room waar je dan dient te wachten tot de gekozen vrouw zal vewrschijnen. die heeft echter wellicht tientallen berichten en chatverzoeken om door te nemen hetgeen erg tijdrovend kan zijn en dus moet dan mijn chatverzoek maar net worden geopend en nadat ze mijn profiel heeft gelezen en dit haar aanspreekt kan ze besluiten om er op in te gaan. is ze echter al in een gesprek of druk bezig met het beantwoorden van berichten dan kun je dus wachten tot je een ons weegt en komt er niemand voor die zogenaamde 1 op 1 chat. aangezien Lexa het niet wil toestaan dat je buiten hen om 1 op 1 kan chatten staan ze een hoop woorden niet eens toe in berichten zoals verwijzingen naar hotmailadressen. ze zijn er ook achter dat slimmerikken als alternatief bijvoorbeeld hetemeel gebruikten en t woord meel kan ook niet net als t woord apestaartje. ik zelf heb t alsvolgt proberen te doen(en zo is t wel door de mazen geglipt) :
Voor hen die na het lezen rechtstreeks willen chatten (wat ze hier sinds 3 mei j.l. om zeep hebben geholpen) die kunnen dit laten weten via: swing dan een platstreepje, dan t woordje hij gevolgd door dat krulletje en dan die hele warme . op deze manier kan iemand uitvissen dat t moet zijn: [email protected]
aangezien consumentenbelangen doorgaans door Radar ook goed worden behartigd lijkt het me wel dat, als een organisatie met ruim 100.000 leden ongemeld hun tarieven verdubbelt en dan iets verwijderen waarvoor je betaald en lid wilt worden/blijven, jullie hier je licht op kunnen laten schijnen. Laat eens zien dat er echt consumentenbelangen worden behartigd en stel deze praktijken eens aan de kaak.
bij voorbaat dank, mede namens vele honderden zoniet duizenden gedupeerde mensen die helaas niet allemaal weten dat ze hier kunnen reageren