Slechte restaurant-ervaring, IENS helpt niet
Geplaatst: 01 feb 2017 20:43
Mijn moeder en ik gaan graag uit eten wanneer er een actie is van een supermarkt of benzinepomp waar er zelf hebben gespaard of zegels gekregen hebben. Zo dus nu ook met de AH actie via IENS. En of we via hen nog vaker reserveren....ik denk het niet want het viel ontzettend tegen. Hieronder mijn verhaal;
Een week of 4 geleden zagen we restaurantactie van Albert Heijn en IENS waarmee je tot 29 januari 2017 nog kon reserveren afgelopen zou zijn en wij (mijn moeder en ik) wilde graag nog gaan eten in een restaurant wat ons wel interessant leek. Helaas was er in zo goed als nergens geen plek meer om te reserveren. Gelukkig vond ik een restaurant dat nog plek had (ik zal om het restaurant niet nog verder te beschadigingen de naam niet noemen).
Ik heb netjes de reservering voltooid en afgelopen zaterdagavond met heel veel zin naar het restaurant gegaan.
Daar aangekomen leek het er op dat men ons helemaal niet had verwacht want alles zat vol.....we konden wel boven terecht. Opzich niets mis mee maar zowel mijn moeder (83) als ondergetekende (41) hebben moeite met traplopen en aangezien er geen lift was zijn we heel voorzichtig naar boven gelopen (eigenlijk hadden we direct moeten omkeren en direct ergens anders heen moeten gaan, desnoods een frietje gaan halen maar uit netheid toch gebleven). Boven aangekomen was er helemaal niemand!
De serveerster was die dag voor het eerst in dienst en vertelde doodleuk bij het neerleggen van de placemat wat er allemaal niet in huis was - goeie binnenkomer - en ik zeg eerlijk dat was meer dan driekwart.
Na besteld te hebben duurde het ruim 20 minuten voor de serveerster weer terugkwam en tegen mijn moeder vertelde dat het bestelde bier er niet was en ook de lasagne. Mijn moeder op haar beurt; dat moet je op tegen hem zeggen niet tegen mij hij heeft het besteld.
Na weer zo'n 10 minuten te hebben gewacht eindelijk ons eerste en enige drankje (!). Even later kwam de kok aan met twee enorme schalen salade. Dit zou ons voorgerecht zijn....de serveerster (die pas de eerste werkdag had) was even vergeten te vertellen dat dat geen vooraf maar een koude maaltijdsalade was.
Toen de kok terugkwam om te vragen of alles naar wens was heeft mijn moeder hem uitgelegd dat dat niet het geval was en dat ze zich afvroeg of we wel gewenst waren. De kok antwoordde een beetje alsof hij door een bij gestoken was dat wij graag boven bij het raam wilde zitten. Toen mijn moeder zij dat dat niet zo was mochten we alsnog beneden gaan zitten wat dat was voor hem ook makkelijker en hoefde hij niet iedere keer naar boven te lopen.
Of het beneden nou beter was.....nee want we werden eigenlijk nog genegeerd tussen de maaltijden dus je begrijpt dat onze avond definitief verpest was.
Zondags kreeg ik een mail van IENS of ik het restaurant wilde beoordelen. Ik had daar helemaal geen zin in want ik kon geen goed woord opbrengen om dit restaurant meer dan het cijfer 1 voor de moeite te geven. Terwijl ze, volgens de site, zo goed score.
Tot mijn stomme verbazing kreeg ik dinsdags een mail terug van IENS dat ze het vervelend vonden dat het zo gelopen was MAAR ze konden NIETS doen voor me. Maar vroegen me wel het restaurant te beoordelen volgens hun criteria want anders wordt deze afgewezen......Ja zo ken ik d'r nog wel wat meer van.
Ik vraag mij stellig af of IENS wel zo eerlijk is bij beoordelingen en of AH wel door moet gaan met deze actie aangezien ook AH in andere zaken niets heeft ondernomen om ontevredenheid onder hun klanten op te lossen.
Misschien zou Radar eens een blik moeten werpen op deze wereld van reservering en de beoordeling.
[Offtopic passage verwijderd door moderator]
Een week of 4 geleden zagen we restaurantactie van Albert Heijn en IENS waarmee je tot 29 januari 2017 nog kon reserveren afgelopen zou zijn en wij (mijn moeder en ik) wilde graag nog gaan eten in een restaurant wat ons wel interessant leek. Helaas was er in zo goed als nergens geen plek meer om te reserveren. Gelukkig vond ik een restaurant dat nog plek had (ik zal om het restaurant niet nog verder te beschadigingen de naam niet noemen).
Ik heb netjes de reservering voltooid en afgelopen zaterdagavond met heel veel zin naar het restaurant gegaan.
Daar aangekomen leek het er op dat men ons helemaal niet had verwacht want alles zat vol.....we konden wel boven terecht. Opzich niets mis mee maar zowel mijn moeder (83) als ondergetekende (41) hebben moeite met traplopen en aangezien er geen lift was zijn we heel voorzichtig naar boven gelopen (eigenlijk hadden we direct moeten omkeren en direct ergens anders heen moeten gaan, desnoods een frietje gaan halen maar uit netheid toch gebleven). Boven aangekomen was er helemaal niemand!
De serveerster was die dag voor het eerst in dienst en vertelde doodleuk bij het neerleggen van de placemat wat er allemaal niet in huis was - goeie binnenkomer - en ik zeg eerlijk dat was meer dan driekwart.
Na besteld te hebben duurde het ruim 20 minuten voor de serveerster weer terugkwam en tegen mijn moeder vertelde dat het bestelde bier er niet was en ook de lasagne. Mijn moeder op haar beurt; dat moet je op tegen hem zeggen niet tegen mij hij heeft het besteld.
Na weer zo'n 10 minuten te hebben gewacht eindelijk ons eerste en enige drankje (!). Even later kwam de kok aan met twee enorme schalen salade. Dit zou ons voorgerecht zijn....de serveerster (die pas de eerste werkdag had) was even vergeten te vertellen dat dat geen vooraf maar een koude maaltijdsalade was.
Toen de kok terugkwam om te vragen of alles naar wens was heeft mijn moeder hem uitgelegd dat dat niet het geval was en dat ze zich afvroeg of we wel gewenst waren. De kok antwoordde een beetje alsof hij door een bij gestoken was dat wij graag boven bij het raam wilde zitten. Toen mijn moeder zij dat dat niet zo was mochten we alsnog beneden gaan zitten wat dat was voor hem ook makkelijker en hoefde hij niet iedere keer naar boven te lopen.
Of het beneden nou beter was.....nee want we werden eigenlijk nog genegeerd tussen de maaltijden dus je begrijpt dat onze avond definitief verpest was.
Zondags kreeg ik een mail van IENS of ik het restaurant wilde beoordelen. Ik had daar helemaal geen zin in want ik kon geen goed woord opbrengen om dit restaurant meer dan het cijfer 1 voor de moeite te geven. Terwijl ze, volgens de site, zo goed score.
Tot mijn stomme verbazing kreeg ik dinsdags een mail terug van IENS dat ze het vervelend vonden dat het zo gelopen was MAAR ze konden NIETS doen voor me. Maar vroegen me wel het restaurant te beoordelen volgens hun criteria want anders wordt deze afgewezen......Ja zo ken ik d'r nog wel wat meer van.
Ik vraag mij stellig af of IENS wel zo eerlijk is bij beoordelingen en of AH wel door moet gaan met deze actie aangezien ook AH in andere zaken niets heeft ondernomen om ontevredenheid onder hun klanten op te lossen.
Misschien zou Radar eens een blik moeten werpen op deze wereld van reservering en de beoordeling.
[Offtopic passage verwijderd door moderator]