Ik heb bij deze bankier +/- 15 jaar geleden een Florijnenvloot spaarrekening geopend voor mijn zoon.
Deze rekening geeft recht op een bonusrente van 15% op de 15e verjaardag van het kind. Mijn zoon is 2 maanden geleden 15 geworden.
En U raad het al: "de bonusrente is zoek"
Ik heb wekelijks contact met Het ABN AMRO kantoor in Schoonhoven. De medewerkers (inmiddels nog 3 personen) doen hun stinkende best om me te helpen. Als ze me zien aankomen dan heeft men de neiging om de rolluiken naar beneden te doen.
Deze personen hebben naar mening geen enkele bevoegdheid meer. Klagen zich suf bij collega's die in een ivorentoren zitten. Kans op een oplossing "Nihil". Deze figuren mogen helaas geen direkt contact hebben met de klanten.
Leve de re-organisatie bij deze bankier. De klant en de nog resterende personeelsleden zijn uiteraard weer de dupe van wanbeleid.
Een tip aan de leiding van de bank. Het kantoor in Schoonhoven is inmiddels wel heel erg groot om 3 personeelsleden te huisvesten: "Sluiten die hap"
Dat scheelt weer heel wat Euro'tjes.
De nog resterende klanten moeten voor de diensten dan wel naar Gouda (afstand 16 km) , maar ja klanten zijn niet belangrijk
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ABN AMRO Florijnenvlootrekening Bonusrente
Re: ABN AMRO Florijnenvlootrekening Bonusrente
toen ik bijna 15 werd (is inmiddels 4 jaar geleden) werd mijn florijnenvloot plotseling opgeheven door de abn amro bank (zonder mijn toestemming)...
nu zijn er kosten voor pasgebruik afgeschreven door de bank terwijl ik mijn pas niet eens geactiveerd had..
beetje raar [/i]
nu zijn er kosten voor pasgebruik afgeschreven door de bank terwijl ik mijn pas niet eens geactiveerd had..
beetje raar [/i]