ik heb een bestelling gedaan bij eGlobalCentral.NL. Normaal gesproken ben ik van het goed uitzoeken, recensies lezen enz. voordat ik een bestelling doe... en nu dus een keertje niet zo grondig als normaal. Blind gestaard op de prijs.
Bij ontvangst van een bevestiging op mijn bestelling, zie ik als afzender staan:
eGlobal Central Nederland
West Wing, 2/F, 822 Lai Chi Kok Road, Lai Chi Kok, Kowloon, Hong Kong
Hmm... uit Hong Kong dus. En na een korte Google-tocht: heeeeel veel klachten
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Gezien het hoge bedrag, meteen geannuleerd (volgens de website geen enkel probleem zolang de bestelling nog 'in verwerking' is). Helaas werkt hun zogenaamde 'live chat' niet, alleen mogelijk om Tickets in te dienen.
Via PayPal betaald, dus nu maar afwachten of ik reacties krijg en restitutie.
Nu ik nog eens kijk denk ik 'hoe stom kun je zijn', maar aan andere kant toch ook wel erg misleidend. Alles in goed Nederlands, een site op NL domein, verzending binnen 24 uur... ja verzenden misschien wel, maar daarna begint de wereldtocht van je product.
Anyway, erg benieuwd hoe anderen hier naar kijken en evt. nog tips hebben mbt annulering/restitutie.