Ziggo Tablet actie via Voucher
Geplaatst: 11 feb 2017 15:13
Hi!
Ik loop al 3 maanden tegen het probleem aan dat Ziggo zich niet houdt aan de voorwaarden van het contract dat we hebben gesloten. Namelijk een jaarcontract voor mij waarbij ziggo een voucher zou leveren voor een tablet. Helaas wacht ik al 3 maanden op de tablet, ik heb inmiddels meer dan 10x gebeld naar een verschrikkelijk slechte klantenservice (ongelooflijk lange wachtrij, geen actie na doorgeven probleem, niet teruggebeld worden, terug in de wacht na een half uurt etc) dus dat doe ik inmiddels niet meer. Daarnaast heb ik denk ik bij elkaar 10 mails gestuurd en ook zeker 10 keer geprobeerd om hulp te krijgen via de ziggo chat en ziggo facebook team.
Helaas nog steeds geen voucher mogen ontvangen, waar ziggo overigens nog steeds mee adverteert ondanks dat het duidelijk is geworden dat deze actie niet geleverd kan worden naar heel veel mensen (zo heb ik dit o.a. meerdere keren van medewerkers begrepen).
Ik vraag me af wat ik nu kan doen, mag ik het contract bv. opzeggen? Ze hebben hiernaast overigens nog veel meer fouten gemaakt zoals verkeerde facturen, onjuist afschrijven van bedragen etc.
MvG Dave
Ik loop al 3 maanden tegen het probleem aan dat Ziggo zich niet houdt aan de voorwaarden van het contract dat we hebben gesloten. Namelijk een jaarcontract voor mij waarbij ziggo een voucher zou leveren voor een tablet. Helaas wacht ik al 3 maanden op de tablet, ik heb inmiddels meer dan 10x gebeld naar een verschrikkelijk slechte klantenservice (ongelooflijk lange wachtrij, geen actie na doorgeven probleem, niet teruggebeld worden, terug in de wacht na een half uurt etc) dus dat doe ik inmiddels niet meer. Daarnaast heb ik denk ik bij elkaar 10 mails gestuurd en ook zeker 10 keer geprobeerd om hulp te krijgen via de ziggo chat en ziggo facebook team.
Helaas nog steeds geen voucher mogen ontvangen, waar ziggo overigens nog steeds mee adverteert ondanks dat het duidelijk is geworden dat deze actie niet geleverd kan worden naar heel veel mensen (zo heb ik dit o.a. meerdere keren van medewerkers begrepen).
Ik vraag me af wat ik nu kan doen, mag ik het contract bv. opzeggen? Ze hebben hiernaast overigens nog veel meer fouten gemaakt zoals verkeerde facturen, onjuist afschrijven van bedragen etc.
MvG Dave