Pagina 1 van 1

Opgelost.

Geplaatst: 14 feb 2017 12:12
door rgpeters
Opgelost.

Re: Opgelost.

Geplaatst: 14 feb 2017 12:34
door witte angora
Kortom, het is een typische handelaar waar je weinig aan hebt. Zoals de meeste, zo niet alle handelaren.

Tip: kijk van tevoren even of het onderhoudsboekje wel bij de auto hoort. En kijk van tevoren even onder de auto. Nog beter: kijk hem even van voor tot achter helemaal na. En geloof me: 80% van de auto's laat je zo staan, en 80% van de handelaren kom je niet weer.

Re: Opgelost.

Geplaatst: 14 feb 2017 16:20
door Julie4444
Het blijft mij verbazen dat mensen zonder vooronderzoek een auto kopen bij willekeurige handelaar X.

En waarom? Omdat handelaren goedkoper zijn dan fatsoenlijke merkgarages waar je BOVAG garantie kunt krijgen? ...

Re: Opgelost.

Geplaatst: 14 feb 2017 22:24
door thecure
rgpeters schreef:Van Heel kost u Heel Veel.

De focus ligt bij dit bedrijf alleen maar op geld verdienen en niet op voor dit geld ook een degelijk product leveren.

Hier een occasion gekocht welke volgens meneer van Heel helemaal op en top in orde was. Na thuiskomst constateren we elke dag wat vochtige plekken onder de auto. Auto naar de garage gebracht en laten nakijken, koppakking lek en olielekkage aan versnellingsbak. Het onderhoudsboekje blijkt tevens niet van deze auto te zijn.

Dit aan meneer van Heel doorgegeven waarop hij een voorstel deed om de gebreken te repareren a 350 euro, het restant van de kosten was voor hem. Helaas zijn wij hiermee akkoord gegaan wat we achteraf gezien niet hadden moeten doen (volgens het Non conformiteitsbeginsel zou hij de gebreken kosteloos moeten herstellen, hier kwamen wij later pas achter).

Auto op dinsdag naar van Heel gebracht ter reparatie, zou binnen 2 dagen klaar zijn. Op donderdag kregen we bericht dat de auto nog niet klaar was. Mijn vrouw werd op het hart gedrukt dat de auto vrijdag klaar zou zijn daar zij maandag de auto nodig had om naar haar werk te gaan. Op vrijdag… niet gereed. Op zaterdag… niet gereed. Meneer van Heel zou op zaterdag dan een leenauto komen brengen op het probleem van vervoer op te lossen. Op zaterdag… geen leenauto. Op zondag zou dan echt de leenauto worden gebracht. Zondag… helaas pindakaas.

Maandag… Dinsdag... Woensdag…

Tussendoor wordt telefoon (met nummerherkenning) niet opgenomen. En krijgen we wel gehoor met een andere telefoon krijgen we te horen dat we het wel merken wanneer de auto gereed is.

Op Donderdag bericht dat de auto klaar was. Op Donderdagavond rond 21.30 uur??? wordt de auto thuis gebracht.

Vrijdag weer olie onder de auto. Auto weer naar de garage ter controle, olielekkage aan de versnellingsbak is niet verholpen.

Contact opgenomen met van Heel. Per mail zegt hij dat hij wel een oliekeerring wilt opsturen..? Later zegt hij dat we de auto ook mogen langs brengen ter reparatie, hier hebben wij helaas geen trek in.
We hebben per email voorgesteld om de reparatie door onze garage te laten doen. Hierna geen reactie meer ontvangen van meneer van Heel.

Ons Advies: Koop hier geen occasion, blijf weg bij Van Heel Auto's
prijs ? type? km stand? bouwjaar?
tja en een handelaar die zijn kentekens afschermt op de advertenties.. tja.
ook veel import. een 207 hoort geen kenteken te hebben beginnen met JP-...

Re: Opgelost.

Geplaatst: 15 feb 2017 10:42
door stofzuigertje
Het ringetje kost niets, maar vele uren arbeid mag je zelf betalen!
Ja, vooraf even kijken of er niets lekt en dan pas kopen.